W świecie e-marketingu jesteśmy jednym z niekwestionowanych liderów - CallPage, z ponad 8-letnim doświadczeniem, pomaga firmom na całym świecie w efektywnym generowaniu połączeń ze stron internetowych. Jako integralna część globalnego startupu SaaS Labs, współpracujemy z między innymi takimi markami jak Justcall i Helpwise.
Na ten moment jako CallPage mamy ponad 1000 klientów z 55 krajów. Pragniemy wesprzeć jeszcze więcej firm i bardziej dynamicznie się rozwijać, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager, która zrealizuje długoterminową strategię obsługi i rozwoju klientów CallPage.
Jeśli brzmi to dla Ciebie jak wyzwanie, którego chcesz się podjąć - aplikuj do CallPage 🚀
Co będziesz robić:
- wsparcie podczas wdrożenia CallPage w firmie klienta - onboarding,
- opieka nad własnym portfolio klientów polskich oraz zagranicznych,
- budowanie długotrwałych relacji i zaangażowania klientów poprzez ścisłą współpracę,
- wypracowanie planów wzrostu z klientami,
- negocjacje umów i warunków współpracy z klientami,
- aktywna dosprzedaż nowych produktów i usług CallPage - upselling,
- przeprowadzanie rozmów doradczych, technicznych z klientami,
- zbieranie i dokumentacja feedbacku od klientów,
- współpraca z innymi działami w celu świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- masz min. 1-letnie doświadczenie praktyczne pracy na stanowisku Customer Success, obsługi klienta lub w sprzedaży,
- płynnie posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie (poziom min. B2),
- masz nastawienie na efektywne i konsekwentne osiąganie celów - determinacja biznesowa,
- umiesz nawiązać kontakt (telefonicznie, mailowo, w mediach społecznościowych),
- posiadasz doświadczenie pracy w systemach CRM (korzystamy z HubSpot),
- jesteś osobą zorganizowaną (umiesz prowadzić kalendarz i trzymać się harmonogramu),
- komunikujesz się w sposób empatyczny, efektywnie słuchasz i nastawiasz się na szukanie rozwiązań,
- umiesz pracować w zespole i masz pozytywne nastawienie.
Dlaczego warto:
- praca w międzynarodowym zespole,
- atrakcyjny system prowizyjny,
- możliwość rozwoju w ramach grupy SaaS Labs,
- realny wpływ na firmę poprzez wdrażanie własnych pomysłów,
- forma zatrudnienia: UoP lub B2B,
- hybrydowy tryb pracy,
- dofinansowanie lekcji języka obcego,
- możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne, dostęp do książek i kursów online,
- spotkania integracyjne (online i offline),
- sprzęt dobrany do Twoich potrzeb,
- pakiet benefitów.