Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Success Manager
Sales
CallPage

Customer Success Manager

CallPage
Kraków
5 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
odpowiedzialność
CRM
organizacja pracy
Angielski
doradztwo
komunikatywność
sprzedaż
account manager
Mile widziane
elastyczność
samodzielność
negocjacje
priorytetyzacja
Opis stanowiska

W świecie e-marketingu jesteśmy jednym z niekwestionowanych liderów - CallPage, z ponad 8-letnim doświadczeniem, pomaga firmom na całym świecie w efektywnym generowaniu połączeń ze stron internetowych. Jako integralna część globalnego startupu SaaS Labs, współpracujemy z między innymi takimi markami jak Justcall i Helpwise.


Na ten moment jako CallPage mamy ponad 1000 klientów z 55 krajów. Pragniemy wesprzeć jeszcze więcej firm i bardziej dynamicznie się rozwijać, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager, która zrealizuje długoterminową strategię obsługi i rozwoju klientów CallPage.


Jeśli brzmi to dla Ciebie jak wyzwanie, którego chcesz się podjąć - aplikuj do CallPage 🚀


Co będziesz robić:


  • wsparcie podczas wdrożenia CallPage w firmie klienta - onboarding,
  • opieka nad własnym portfolio klientów polskich oraz zagranicznych,
  • budowanie długotrwałych relacji i zaangażowania klientów poprzez ścisłą współpracę,
  • wypracowanie planów wzrostu z klientami,
  • negocjacje umów i warunków współpracy z klientami,
  • aktywna dosprzedaż nowych produktów i usług CallPage - upselling,
  • przeprowadzanie rozmów doradczych, technicznych z klientami,
  • zbieranie i dokumentacja feedbacku od klientów,
  • współpraca z innymi działami w celu świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta.


Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:


  • masz min. 1-letnie doświadczenie praktyczne pracy na stanowisku Customer Success, obsługi klienta lub w sprzedaży,
  • płynnie posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie (poziom min. B2),
  • masz nastawienie na efektywne i konsekwentne osiąganie celów - determinacja biznesowa,
  • umiesz nawiązać kontakt (telefonicznie, mailowo, w mediach społecznościowych),
  • posiadasz doświadczenie pracy w systemach CRM (korzystamy z HubSpot),
  • jesteś osobą zorganizowaną (umiesz prowadzić kalendarz i trzymać się harmonogramu),
  • komunikujesz się w sposób empatyczny, efektywnie słuchasz i nastawiasz się na szukanie rozwiązań,
  • umiesz pracować w zespole i masz pozytywne nastawienie.


Dlaczego warto:


  • praca w międzynarodowym zespole,
  • atrakcyjny system prowizyjny,
  • możliwość rozwoju w ramach grupy SaaS Labs,
  • realny wpływ na firmę poprzez wdrażanie własnych pomysłów,
  • forma zatrudnienia: UoP lub B2B,
  • hybrydowy tryb pracy,
  • dofinansowanie lekcji języka obcego,
  • możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne, dostęp do książek i kursów online,
  • spotkania integracyjne (online i offline),
  • sprzęt dobrany do Twoich potrzeb,
  • pakiet benefitów.
5 500 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty