• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportDoradca ds obsługi klienta z jęz. niemieckim
    Doradca ds obsługi klienta z jęz. niemieckim
    new
    Support
    Capita

    Doradca ds obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Capita

    Kraków
    2 237 - 2 517 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    język niemiecki

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób zaangażowanych we wspieranie naszych klientów. Twoimi zadaniami będą: zapewnianie kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie, obsługiwanie zapytań telefonicznych i mailowych, jak również promowanie produktów i ofert zgodnie z potrzebami klientów.



     Twój zakres obowiązków:

    • Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzace i wiadomości)
    • Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
    • Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
    • Wprowadzanie zmian w systemie
    • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
    • Sprzedaż i promowanie produktów



     Nasze wymagania:

    • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
    • Podstawowa znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • Prokliencka postawa i wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
    • Znajomość programów pakietu Office
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do niedzieli (8:00 – 22:00)
    • Gotowość do pracy na podstawie umowy zlecenie na okres dwóch tygodni. Kolejna umowa to umowa o pracę na czas nieokreślony



     Oferta dla Ciebie:

    • Premia za wyniki do 2000 zł / miesiąc
    • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich 
    • Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników
    • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat 
    • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych 
    • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych 
    • Transparentna ścieżka rozwoju kariery
    • Międzynarodowe środowisko z silnymi powiązaniami ze szwajcarską kulturą biznesową
    • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali 
    • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny 
    • Pozytywna atmosfera i równowaga między pracą, a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny czas pracy)



    Capita

    Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.

    Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.

    Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.

    Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że ​​weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju. 


    #customerservice #customeradvisor #customeragent #german #obslugaklienta #niemiecki #kundenbetreuer #kundenbetreuerin #kundenbetreuung #deutsch

    2 237 - 2 517 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Associate Collection Representative - 2nd Shift

    Associate Collection Representative - 2nd Shift

    Nowa
    C.H. Robinson
    Wrocław
    język angielski
    Microsoft Office
    customer service
    Nowa
    Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

    Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

    Nowa
    2 034 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa
    Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

    Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

    Nowa
    Alior Bank SA
    Kraków
    analiza
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Adamów
    Microsoft Windows
    język angielski
    IT support
    Nowa
    Konsultant ds. wdrożeń

    Konsultant ds. wdrożeń

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Lublin
    język angielski
    BPMN
    Microsoft Office
    Nowa