Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób wspierających naszych klientów z branży telekomunikacyjnej. Twoimi zadaniami będą: telefoniczna obsługa klienta, rozwiązywanie problemów
użytkowników, odpowiadanie na pytania oraz indywidualne dopasowywanie i przedstawianie nowych ofert produktowych klientom.
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie telefonów przychodzących
- Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące rachunków, umów, zmian taryf
- Przygotowywanie ofert taryfowych i zmian taryf
- Przyjmowanie rezygnacji z umów
- Wsparcie w zakresie kart SIM (blokada karty, zlecenie wysyłki nowej karty)
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Wysoki poziom kultury osobistej oraz nastawienie na klienta
Mile widziane:
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Oferta dla Ciebie:
- Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich
- Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa
- Bonus za performance (dodatkowe 1000 zł brutto w zależności od wyników)
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Pracę w modelu zdalnym
- Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
- Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
- Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali
- Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
- Naprawdę dobra atmosfera pracy oraz 30-minutowa przerwa wliczona w godziny pracy
- Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników