Carrefour Polska to jedna z największych sieci supermarketów i hipermarketów w Polsce, oferująca szeroki wybór produktów spożywczych 🍏, kosmetyków 💄, elektroniki 📱 i artykułów codziennego użytku 🛒. Z ponad 900 sklepami w całym kraju 🇵🇱, Carrefour dba o to, aby klienci mieli łatwy dostęp do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach 💰. Oprócz tradycyjnych zakupów stacjonarnych, Carrefour Polska umożliwia również zakupy online 💻, co jest wygodne i oszczędza czas. Sieć angażuje się także w inicjatywy ekologiczne 🌱 i społeczne 🤝, promujące zrównoważony rozwój i wspierając lokalne społeczności. Carrefour to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! 😊
Dołącz do nas!
Dyrektor działu Usług konsumenckich
📌 Warszawa
Czym będziesz się u Nas zajmował/a?
- tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania technologiczne,
- wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności dla wszystkich usług konsumenckich,
- projektowanie i doskonalenie ścieżki klienta dla każdej usługi, przy wykorzystaniu opinii klientów do ciągłego doskonalenia ofert usługowych i rentowności,
- nadzór nad skutecznym wdrażaniem i zarządzaniem usługami konsumenckimi w sieci sklepów,
- zapewnienie zgodności z wszelkimi istotnymi przepisami, utrzymanie integralności prawnej we wszystkich ofertach usługowych,
- odpowiedzialność za rachunek zysków i strat usług konsumenckich,
- raportowanie wydajności usług, trendów rynkowych i wyników finansowych,
- przeprowadzanie analizy finansowej, budżetowania i prognozowania usług konsumenckich,
- kierowanie zespołem skoncentrowanym na osiąganiu celów strategicznych i dbanie o jego rozwój,
- promowanie kultury innowacji, odpowiedzialności i doskonałości,
- zarządzanie partnerstwami i negocjacje z zewnętrznymi dostawcami i usługodawcami,
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Dział Marketingu, Dział Formatów i Konceptów Handlowych, Dział Rozwoju Sprzedaży, Dział Finansowy, Operacja).
Co cenimy u kandydatów?
- jesteś absolwentem/ką takich kierunków jak: Ekonomia, Biznes, Finanse i Rachunkowość, Marketing i Zarządzanie lub pokrewnych,
- znasz branżę retail, trendy i strategie konkurencji na polskim rynku,
- masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym i wiesz jak skutecznie zwiększać zaangażowanie zespołu,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim, w mowie i piśmie (poziom min.C1)
- byłeś/aś odpowiedzialny/a za rachunek zysków i strat, w sektorze detalicznym lub usługowym,
- potrafisz zarządzać i rozwijać usługi generujące przychody,
- jesteś dobrym negocjatorem/ką z umiejętnością planowania strategicznego, przywódczego i interpersonalnego,
- podejmujesz decyzje oparte na analizie i interpretacji obszernych zbiorów danych,
- posiadasz zdolność do efektywnego tworzenia oraz utrzymywania różnorodnych modeli segmentacji klientów i predykcyjnych,
- z łatwością adaptujesz się do dynamicznego, szybko zmieniającego się środowiska.
Na co możesz liczyć po dołączeniu?
- 😊 pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
- 🌍 możliwość rozwoju i współpracy w międzynarodowym środowisku,
- 💡 szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- 🗂️ samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
- 🏠 pracę w systemie hybrydowym,
- 💼 wsparcie, jakiego potrzebujesz: auto służbowe, prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.