TWOJE ZADANIA:
- zarządzasz i współtworzysz ofertę towarową w kategorii (produkty świeże),
- prowadzisz analizę rynku, konkurencji, asortymentu,
- monitorujesz sprzedaż produktów i kontrolujesz efektywność sprzedaży,
- dbasz o realizację budżetów sprzedażowych,
- zwiększasz efektywność sprzedaży internetowej,
- ustalasz akcje promocyjne w ramach kategorii produktowej,
- tworzysz oraz obsługujesz bazy danych dostawców i produktów,
- współpracujesz z wewnętrznymi działami firmy.
DOCENIAMY CIĘ, ZA TO, ŻE:
- masz min. 2-3 letnie doświadczenie w obszarze e-commerce lub w zarządzaniu kategorią produktową (kreowanie i rozwój kategorii, analiza sprzedaży, marży itp.),
- znasz branżę e-commerce oraz panujące w niej trendy sprzedażowe,
- masz doświadczenie w planowaniu kampanii,
- znasz narzędzie wspomagające sprzedaż na platformie,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office oraz znasz narzędzia analityki online,
- dobrze znasz język angielski,
- wykazujesz się inicjatywą i zaangażowaniem w wykonywanych zadaniach,
- jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i dokładną,
- potrafisz analizować dane i na ich podstawie tworzyć rekomendacje,
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne i lubisz pracować w zespole.
MAMY DLA CIEBIE:
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.