prowadzić płatne kampanie reklamowych w Google Ads (Search, YouTube, GDN, Search Ads 360), których rezultatem jest generowanie sprzedaży dla wybranych podmiotów i rynków z grupy kapitałowej CCC (rynki zagraniczne),
nadzorować tworzenie materiałów reklamowych, media planów dla kampanii realizowanych na rynkach zagranicznych, zarówno kampanii sprzedażowych eCommerce jak i kampanii brandingowych,
przygotowywać podsumowania z przeprowadzanych kampanii oraz wyciągać wnioski i ich implementacji do następnych kampanii,
wyszukiwać i implementować tzw. najlepsze praktyki z zakresu Google Ads w organizacji.
Szukamy osób, które:
posiadają min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
maja wykształcenie wyższe,
maja wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność współpracy z innymi działami,
potrafią pracować w dynamicznym środowisku,
doskonale interpretują dane, metryki i trendy oraz wyciągają na ich podstawie wnioski,
są silnie zorientowanie na efekt oraz umiejętność implementowania proponowanych rozwiązań,
potrafią zarządzać projektami o dynamicznym charakterze,
znają język angielski minimum na poziomie B2,
znajomość Google Analytics, Google Ads na poziomie zaawansowanym,
znajomość GTM, DCM, Search Ads 360, datastudio na poziomie podstawowym.
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Prywatną opiekę medyczną,
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System,
Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
Innowacyjne środowisko pracy,
Dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC, sklepu internetowego eobuwie.pl oraz MODIVO.