Office Assistant (1/2 etatu)

Praca biurowa

Office Assistant (1/2 etatu)

Praca biurowa

Aleja Armii Ludowej 26, Warszawa

CCPorter Sp. z o.o.

Niepełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
obieg dokumentów
zarządzanie biurem

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów:


DOKUMENTY & FINANSE:

  • opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie

  • wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów

  • wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie podpisów, archiwizacja dokumentów)

  • pilnowanie płatności faktur kosztowych (dokonywanie płatności w terminie) i przychodowych (windykacja klientów)

  • rozliczanie wydatków służbowych pracowników

  • pilnowanie okresów obowiązywania dokumentów/licencji (przedłużanie umów we właściwym czasie)

OBSŁUGA BIURA & WSPARCIE ZARZĄDU:

  • dbałość o biuro (porządek, wyposażenie, sale konferencyjne, obsługa gości)

  • obsługa klienta (telefon recepcyjny, potencjalny klient / kontrahent, obsługa "recepcyjna")

  • bieżąca współpraca z dostawcami (firma sprzątająca, serwis xero, zarządca budynku)

  • zakupy spółkowe

  • zadania asystenckie zlecane przez Zarząd, bieżące wsparcie zarządu

  • zadania concierge dla klientów spółki


 Zgłoś się do nas jeśli:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim, recepcyjnym lub administracyjnym

  • Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój i lubisz gdy dużo się dzieje

  • Znasz język angielski na poziomie min. B2

  • Lubisz różnorodne zadania- zarówno takie wymagające skupienia i dokładności jak nagłe ,,wrzutki"

  • Jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00- szukamy osoby na pół etatu, ale harmonogram godzin możemy ustalić wspólnie

  • Jesteś gotowy/a do pracy w modelu hybrydowym (min. 3 dni w biurze)


Co oferujemy w zamian?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 1/2 etatu

  • Ciekawe, różnorodne zadania

  • Otwartą kulturę organizacyjną

  • Pracę w modelu hybrydowym- nasze biuro mieści się blisko Metro Politechnika

  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej




Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
obieg dokumentów
zarządzanie biurem

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.11.2025

O firmie

CCPorter Sp. z o.o.

CCPorter Sp. z o.o. to firma oferująca kompleksowe usługi dla biznesu – od konsultacji, przez strategię, aż po realizację. Nasze działania dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów z Polski i zagranicy. Specjalizu...

Zobacz profil firmy

Office Assistant (1/2 etatu)

Podsumowanie oferty

Office Assistant (1/2 etatu)

Aleja Armii Ludowej 26, Warszawa

CCPorter Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest CCPORTER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 42/115 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.