Twoje zadania:
· Współpraca z Channel Managerem przy definiowaniu potrzeb, oczekiwań i wymagań biznesowych oraz kontakt z reklamą za pomocą dostępnych systemów
· Tworzenie contentu marketingowego i praca nad szeroko pojętym marketingiem produktowym
· Prowadzenie dokumentacji projektowej i backloga
· Monitorowanie pracy zespołów projektowych, w skład których wchodzą developerzy
· Identyfikacja i eliminowanie występujących ryzyk i problemów
· Zapewnienie terminowej realizacji powierzonych projektów
Diagnozowanie oraz rozwiązywanie wyzwań projektowych
Twój profil:
· Nie musisz mieć docelowego doświadczenia, dużym plusem będzie otwarta głowa i chęć do współpracy
· Nie boisz się zmian, a nowe wyzwania są dla Ciebie okazją do rozwoju
· Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (B2)
· Posiadasz analityczny sposób myślenia
· Znasz Exela na dobrym poziomie
· Masz duże umiejętności interpersonalne, w szczególności w pracy zespołowej
· Posiadasz pozytywne nastawienie
· Cechujesz się wysokim zaangażowaniem w pracę
· Posiadasz umiejętności organizacji pracy, planowania i ustalania priorytetów
Oferujemy:
· Ciekawe projekty i stałą możliwość poszerzania umiejętności i kompetencji
· Pracę w międzynarodowym środowisku
· Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
· Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę
· Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie i wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji
· Dofinansowanie do karty sportowej i pakietu medycznego
Rekomendowane oferty