Młodszy specjalista ds. marketing automation
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu zautomatyzowanych kampanii mail/sms/push/webpush
- Znajomość narzędzi takich jak: User.com, SALESmanago, Exponea/bloomreach, Synerise, GetResponse.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie i orientacja na klienta.
- Umiejętność modelowania flow użytkownika i dopasowywania go do celów biznesowych.
- Zorientowanie na nieustanne poprawianie customer experience, wczuwanie się w potrzeby przedsiębiorcy, przewidywanie trendów.
- Chęć rozwoju i umiejętność dzielenia się wiedzą.
Obowiązki:
- Konfiguracja i zarządzanie narzędziami marketing automation.
- Wsparcie w projektowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketing automation. Analiza danych z kampanii i przygotowywanie raportów.
- Wsparcie w tworzeniu i optymalizacji ścieżek marketingowych.
- Współpraca z innymi Zespołami
- Ciągłe sprawdzanie nowych rozwiązań w zakresie MA umożliwiających osiągnięcie wyznaczonych rezultatów
- Kodowanie newsletterów, wiadomości e-mail w oprogramowaniu User.com lub podobnym
- Wsparcie w tworzeniu i optymalizacji ścieżek Marketing Automation
- Ciągłe sprawdzanie nowych rozwiązań i możliwości w obszarze Marketing Automation umożliwiających osiągnięcie wyznaczonych celów
Oferujemy:
- 20 dni płatnej przerwy w pracy i dodatkowy dzień wolny w urodziny:)
- darmowy dostęp do aplikacji Respo
- dofinansowanie do Medicover i Multisport
- sprzęt firmowy
- stabilna współpraca
- przyjazna atmosfera pracy w wyjątkowej i dynamicznej rozwijającej się firmie
Kroki rekrutacyjne (online):
1.Wykonanie testu sprawdzającego m.in. wiedzę merytoryczną
2.Spotkanie z HR
3.Spotkanie z Hiring managerem