Na dobry początek poznaj nas nieco lepiej! Nasz zespół specjalizuje się w kompleksowych realizacjach wystawienniczych oraz projektowaniu nowoczesnych przestrzeni komercyjnych. Przez przez ponad 20 lat zrealizowaliśmy tysiące projektów dla klientów krajowych i zagranicznych, a każdy sukces zawdzięczamy różnorodności - zarówno w zakresie naszych produktów, jak i projektów realizowanych z naszymi Partnerami. Nasze zasady biznesowe potwierdza m.in. przyznane nam wyróżnienie - Nagroda 30 Kreatywnych Wrocławia. Przed nami kolejne wyzwania, dlatego poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Key Account Manager i będzie wspierała nasze działania na rynku niemieckim. Czujesz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie? Daj nam się poznać!
Twój zakres obowiązków
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych i obsługa zainteresowanych klientów w języku niemieckim.
- Sprzedaż modułowego systemu aranżacji przestrzeni promocyjnej na targi i wydarzenia eventowe oraz systemu aranżacji sklepów na rynki zagraniczne.
- Analiza rynku oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju sprzedaży, dostosowanej do specyfiki rynku europejskiego.
- Negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta.
- Monitorowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie raportów i analiz.
- Raportowanie sprzedaży, zgodnie z polityką firmy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na stanowisku Key Account Managera lub w podobnej roli z klientem korporacyjnym.
- Mile widziana znajomość specyfiki rynku niemieckiego oraz doświadczenie w pracy z klientami z tego regionu - nie jest to warunek konieczny.
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - C1/C2 - warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem - mile widziana, choć niekonieczna.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i umiejętność skutecznego zarządzania sobą w czasie.
- Swoboda pracy przed kamerą oraz umiejętność prowadzenia prezentacji online.
- Orientacja na wynik, zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji oraz inicjatywa w działaniu.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży materiałów POS, wysp sprzedażowych, rozwiązań shop in shop, doświadczenie targowe lub eventowe.
To oferujemy
- UoP lub kontrakt B2B od pierwszego dnia zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i osiąganych wyników.
- Bardzo atrakcyjny system premiowy, jako uzupełnienie wynagrodzenia podstawowego.
- Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego (telefon, laptop).
- Elastyczne warunki pracy – możliwość pracy hybrydowej (po okresie próbnym) oraz 6- godzinne piątki od pierwszego tygodnia współpracy.
- Opieka trenera wewnętrznego i coacha - dbamy o ciągły rozwój pracowników
- Onboarding, opiekę buddy'ego w trakcie okresu wdrożenia, wsparcie merytoryczne, szkolenia i coachingi, dostosowane do etapu rozwoju pracownika.
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w ramach struktury Spółki.
- Samodzielność w działaniu, możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność.
- Partnerską współpracę opartą na otwartej komunikacji, wzajemnym szacunku i zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
Benefity
- Prywatna opieka medyczna
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Spotkania integracyjne
- Służbowy telefon i laptop do użytku prywatnego
- Brak dress code’u
- Jeden krótszy dzień pracy