Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Menedżer ds. Kluczowych Klientów – Sektor Administracja Publiczna
Support
COIG S.A.

Menedżer ds. Kluczowych Klientów – Sektor Administracja Publiczna

COIG S.A.
Katowice
10 000 - 20 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 16 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
sprzedaż
prawo jazdy
negocjacje
Microsoft Office
Opis stanowiska

COIG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dostarczaniu wysokiej jakości oprogramowania dla administracji publicznej, instytucji ochrony zdrowia oraz przemysłu. Oferujemy swoim klientom usługi wdrożeniowe, wsparcie techniczne oraz konsultacje.

Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: analitycy, projektanci, programiści, testerzy oraz menedżerowie IT. Firmę tworzy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań oraz poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań.


Dołącz do nas jako:

Menedżer ds. Kluczowych Klientów – Sektor Administracja Publiczna


Główne zadania:

  • pozyskiwanie klientów na produkty Spółki z sektora administracji publicznej w szczególności dla jednostek samorządu terytorialnego,
  • tworzenie i wdrażanie polityki sprzedażowej w segmencie klientów kluczowych, maksymalizacja zysku uzyskiwanego z tytułu obsługi zarządzanego portfela klientów oraz budowanie wizerunku Spółki jako firmy kompetentnej i aktywnej,
  • realizacja strategii w celu poprawienia pozycji strategicznej Spółki,
  • prowadzenie negocjacji z kontrahentami w sposób najkorzystniejszy dla Spółki,
  • inicjowanie rozwoju produktów wymaganych dla kompletnej obsługi klientów oraz współpraca z pozostałymi jednostkami Spółki w zakresie kreowania nowych produktów,
  • utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami,
  • inicjowanie oraz współorganizacja działań marketingowych skierowanych do klientów,
  • współudział w sporządzaniu oraz monitorowanie procesu dostarczania ofert klientom,
  • dokonywanie stałego monitoringu i bieżącej analizy rynku produktów i usług informatycznych.


Wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży, konieczne w branży administracji publicznej
  • wykształcenie techniczne z zakresu szeroko rozumianego IT lub ekonomiczne będzie dodatkowym atutem,
  • zaangażowanie i silna orientacja na sukces,
  • optymistyczne podejście do świata i ludzi,
  • chęć rozwoju i kreatywne myślenie,
  • gotowość do częstych podróży służbowych,
  • sumienność w realizacji zadań,
  • umiejętność budowania trwałych relacji z klientami oraz zdolność do negocjacji,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • znajomość pakietu biurowego MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:

  • motywujący system wynagradzania,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w jednej z największych i najstabilniejszych Grup Kapitałowych, IT w Polsce realizującej projekty informatyczne dla podmiotów działających w administracji publicznej,
  • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
  • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniach oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
  • umowę o pracę lub inną dogodną formę współpracy,
  • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie między innymi do prywatnej opieki medycznej oraz karnetów sportowych dla stałych pracowników,
  • grupową ofertę ubezpieczenia,
  • atrakcyjne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy).
10 000 - 20 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 16 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty