Pańska 97, Warszawa
Colliers
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi (ze wskazaniem na nieruchomości biurowe);
Stała współpraca z właścicielem zarządzanej nieruchomości;
Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań mających na celu podniesienie funkcjonalności i potencjału nieruchomości;
Zapewnienie działań eventowych oraz z obszaru ESG na zarządzanej nieruchomości;
Bieżący kontakt z najemcami;
Kontrola stanu nieruchomości i zarządzanie pracami podwykonawców;
Organizowanie przetargów na usługi i serwisy;
Przygotowywanie budżetów OPEX oraz CAPEX, analiza kosztów;
Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych;
Raportowanie w języku polskim i angielskim;
Kontrolowanie dokumentacji formalno-technicznej nieruchomości.
Nasze wymagania:
Minimum 2-3 lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi (mile widziane biurowymi);
Doświadczenie w organizowaniu przetargów na serwisy podwykonawcze;
Doświadczenie w przygotowywaniu budżetu OPEX i CAPEX i optymalizacji kosztów;
Swobodne posługiwanie się językiem angielskim (w mowie i w piśmie);
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność i kreatywność w skutecznym rozwiązywaniu problemów;
Chęć i umiejętność współpracy w zespole;
Bardzo dobra organizacji pracy.
Oferujemy:
Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami;
Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport), dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej;
Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb;
Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024.
Dodatkowe informacje