Comex Polska Sp. z o. o. to firma działająca w Polsce od 2007 roku. Comex dostarcza urządzenia i technologie dla przemysłu wydobywczego, przetwórczego i precyzyjnego. Oprócz niezbędnego parku maszynowego, Comex zapewnia szeroką gamę ekspertyz systemowych w różnych dziedzinach. Dzięki zaangażowaniu w projekty badawczo-rozwojowe, Comex dostarcza dziś najnowocześniejszy sprzęt wraz z know-how usprawniający procesy przemysłowe w różnych branżach.
Do głównych rynków zbytu Comex należą przedsiębiorstwa wydobywcze, przetwórcy minerałów, producenci materiałów high-tech, przemysł chemiczny i elektroniczny.
Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, szukamy osoby na stanowisko
(miejsce pracy Oświęcim / hybrydowo / wyjazdy do klienta)
Jeśli:
- masz wykształcenie inżynierskie i szybko przyswajasz wiedzę techniczną (warunek konieczny),
- bardzo dobrze komunikujesz się w język angielskim (warunek konieczny),
- posiadasz doświadczenie w dziale sprzedaży,
- potrafisz szybko reagować i nie odkładasz tematów,
- jesteś osobą rzetelną i skrupulatną,
- potrafisz budować długoterminowe i pozytywne relacje,
- nastawiasz się na rozwój swoich kompetencji,
- lubisz międzynarodowe środowisko pracy,
- potrafisz zarządzać wieloma projektami jednocześnie,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną, a przy tym elastyczną pod katem wyjazdów i delegacji.
To spróbuj swoich sił i wyślij do nas swoje CV!
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- współtworzenie i realizację strategii marketingowej,
- analizę trendów rynkowych i ich prezentację, a także ocenę efektywności działań,
- dobór odpowiednich metod i narzędzi w celu zrealizowania założonego planu,
- kreowanie zapotrzebowania klientów stosownie do ofert firmy,
- opracowanie baz danych klientów w różnych grupach,
- badanie nowych rynków: np. recycling różnych materiałów (odpady budowlane, metalurgiczne, produkcja specjalistycznych materiałów, itp.),
- udział w targach i wydarzeniach branżowych organizowanych w Polsce i za granicą,
- opracowanie szablonów ofert,
- przygotowanie cenników,
- przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,
- nawiązywanie, budowanie i podtrzymywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami (osobistych, telefonicznych, mailowych),
- kontakt z naszymi agentami z różnych krajów,
- przyjmowanie klientów w biurze w Oświęcimiu oraz wyjazdy do klientów,
- udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych,
- zbieranie ofert,
- negocjacje z kontrahentami,
- określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.),
- obsługę portali internetowych (przetargi).
Oferujemy:
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- komfortowe, nowe i klimatyzowane biuro,
- międzynarodowe i rozwojowe środowisko pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- doskonałą atmosferę w zespole,
- dużą niezależność i możliwość realizowania swoich pomysłów.
Rekomendowane oferty