Doradca klienta – obsługa chat-u

Inne

Doradca klienta – obsługa chat-u

Inne

Szeligowskiego 6C, Lublin

Concentrix CVG International

Pełny etat
UZ
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service
support

Opis stanowiska

OBOWIĄZKI:

· Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu

· Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail

· Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów

· Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta

· Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu

· Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta

· Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem


WYMAGANIA:

· Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane

· Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie

· Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole

· Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość

· Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole

· Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki

· Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office

· Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie


CO OFERUJEMY:

· Umowę zlecenie

· Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji

· Wysokie bonusy do wynagrodzenia

· Pracę zmianową oraz możliwość zatrudnienia na część etatu

· Studenci mile widziani

Wymagane umiejętności

customer service
support

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.08.2024

O firmie

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil firmy