W Concentrix + Webhelp pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
OBOWIĄZKI:
· Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
· Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat
· Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
· Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
· Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
· Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
· Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
WYMAGANIA:
· Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
· Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
· Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
· Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
· Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
· Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
· Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
· Dyspozycyjność od połowy stycznia 2024
· Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
CO OFERUJEMY:
· Umowę zlecenie, umowa o pracę jest możliwa na póżniejszym etapie
· Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
· Dofinansowanie do karty Benefit Multisport
· Prywatną opiekę medyczną
· Bony swiąteczne Sodexo
· Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub 10.00-18.00 oraz w weekendy
· Studenci mile widziani