Zobacz ogłoszenie na naszej stronie
👉 https://content-media.pl/marketing-manager-project-manager/
Poznajmy się.
Content Media to agencja digital marketingu z nastawieniem na relacje wewnątrz i zewnątrz organizacji.
Kierujemy się takimi ideami jak:
- wspólne cele
- rozwój
- zaangażowanie
- satysfakcja z pracy
- dowożenie wyników
- Zarabianie pieniędzy
Ciągle kształtujemy kulturę organizacji, procesy i doświadczenie jakim jest współpraca z nami.
– Ty też masz na to wpływ!
Marketing Manager & Project Manager
#Ogarniacz Marketingu
Oczekujemy:
- Doświadczenia w digital marketingu – jako freelancer lub w agencji.
- Umiejętności kompleksowej obsługi klientów.
- Ogólnej znajomości marketingu i narzędzi.
Jeśli czujesz się pewnie w:
- Kontaktach z klientami
- Tworzeniu strategii komunikacji marki
- Kreowaniu Contentu FB | IG | TT | LN | YT
- kampaniach reklamowych Social | Google
- Współpracy z zespołem
- Planowaniu swojej pracy
Zakres współpracy:
- Zarządzanie projektami
- Cykliczne spotkania z klientami i zespołem
- Tworzenie strategii komunikacji marki i lejków sprzedażowych
- Tworzenie contentu i montaż materiałów reklamowych
- Copywriting i tworzenie haseł reklamowych
Poruszasz się swobodnie w narzędziach jak:
- Graficzne: Canva, Photoshop, Capcat, Adobe Suite, Premier Pro, Figma
- Zarządzania projektami: Asana, Trello, Miro
- ADS: Menadżer Reklam Meta, Google Ads
- WEB: WordPress, Elementor, Woocommerce
- Analityka: Google Analitics, META Pixel, Senuto
Posiadasz takie cechy jak:
- Zaangażowanie, otwartość głowy
- Własna Inicjatywa
- Samodzielności w pilnowaniu tematów
- Umiejętności planowania zadań i swojej pracy
- Budowanie pozytywnych relacji w zespole i z klientami
- Pasji do marketingu i nie tylko 😉
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: B2B
- Wynagrodzenie: 8 000 - 12 000 PLN netto Lub od projektów
- Plus prowizje od wyników
- Praca zdalna z każdego miejsca na ziemi
- Realny wpływ na kierunek rozwoju organizacji
Ważne.
Jeśli nie dopasowujemy się w 100% kryteriów,
to nie problem.
Na przykład możesz być świetnym Managerem Marketingu, bez umiejętności Ads lub umiejętności WordPress’a.
Przy naszej współpracy ustawienie reklam czy inny element możesz zdelegować do reszty zespołu.
Proces rekrutacji:
- Wykonaj poniższe zadanie rekrutacyjne
- Prześlij na maila wraz z CV i portfolio
- Umówimy się na video call, żeby się lepiej poznać
Zadania:
Zadanie rekrutacyjne 1. Kampania B2C
Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla Ecommerce, zajmującego się sprzedażą używanego sprzętu marki apple.
Pomyśl z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.
Masz do wydania 10 tys pln miesięcznego budżetu.
Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.
Zadanie rekrutacyjne 2. Kampania B2B
Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla firmy, zajmującej się realizacją dofinansowań dla firm produkcyjnych.
Pomyśl z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.
Masz do wydania 30 tys pln miesięcznego budżetu.
Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.
Ważne.
Na potrzeby tego ćwiczenia wymyśl własną propozycję wartości, grupę docelową, etc.
Chcemy sprawdzić jak poradzisz sobie z takim zadaniem.
Przygotuj prosty plan marketingowy zawierający
- Określenie celów
- Jak mierzyć wyniki i dowożenie celów
- Kanały komunikacji marketingowej
- Określenie targetu, problemy, wyzwania, aspiracje
- Unikatowa propozycja wartości
- Wytyczne do materiałów reklamowych
- Lejek marketingowy
Kreacja i Content
- Wymyśl i zaprojektuj 3 różne kreacje, które będą częścią lejka marketingowego
Harmonogram
- Przygotuj harmonogram kampanii, określając, kiedy i jakie działania będą realizowane.
Zarządzanie własnym czasem przy projekcie
- Określ, jakie role zespołu i zakres czasu będą potrzebne do realizacji tej kampanii
Prezentacja
- Twoje rozwiązania powinny zostać przedstawione w formie prezentacji
Weryfikowane Kompetencje:
- Strategiczne myślenie i planowanie
- Znajomość digital marketingu, kanałów marketingowych i umiejętność ich wykorzystania
- Organizacja pracy i zarządzanie zespołem
- Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
- Umiejętność skutecznej prezentacji i komunikacji
Czekamy na Twoje
- CV, Portfolio
- Zadanie rekrutacyjne
Good luck and have fun ; ) !
Zobacz ogłoszenie na naszej stronie
👉 https://content-media.pl/marketing-manager-project-manager/