Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Marketing Manager > Ogarniacz Marketingu
new
Marketing
CONTENT MEDIA

Marketing Manager > Ogarniacz Marketingu

CONTENT MEDIA
Warszawa
8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Facebook Ads
Content
analiza
zarządzanie zespołem
marketing manager
komunikatywność
Google Ads
odpowiedzialność
Mile widziane
dobra organizacja pracy
Opis stanowiska

Szukamy kreatywnego i zorganizowanego lidera z doświadczeniem w digital marketingu!

Jeżeli pisanie strategii, kreowanie contentu na różnych platformach i zarządzanie kampaniami reklamowymi to Twoja codzienność, a praca w dynamicznym środowisku to Twoje środowisko naturalne, dołącz do nas!


Co będziesz robić?

• Planować i nadzorować realizację projektów marketingowych od początku do końca.

• Efektywnie zarządzać zespołem oraz budować silne relacje z klientami.

• Kreować i wdrażać strategie marketingowe oraz kampanie reklamowe

• Optymalizować procesy wewnętrzne w celu zwiększenia efektywności projektów


Czego oczekujemy?

• Doświadczenia w zarządzaniu projektami i zespołami.

• Doświadczenia w agencji lub jako freelancer

• Umiejętności negocjacyjnych, podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów.

• Wysokiej organizacji pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów.

• Czujesz się swobodnie w obsłudze narzędzi marketingowych.

• Znajomości narzędzi do zarządzania projektami (Asana, Trello, Miro).


Co oferujemy?

• Wynagrodzenie 8 000 - 12 000 PLN netto/B2B lub od projektów + prowizje

• Pracę zdalną, z możliwością realnego wpływu na rozwój organizacji


Proces rekrutacji:


  • Wyślij swoje zgłoszenie wraz z CV oraz portfolio.
  • Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Tobą, aby umówić spotkanie wideo.
  • Sprawdzimy, czy jesteśmy na tych samych falach-jeśli tak, przedstawimy Ci zadanie rekrutacyjne.
  • Następnie, po weryfikacji zadania, odbędzie się jeszcze jedno spotkanie dogrywające nasza współprace
  • Witamy w zespole!

__________________________________________________________________________


Zadanie rekrutacyjne 1. Kampania B2C

Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla E-commerce, zajmującego się sprzedażą używanego sprzętu marki apple.


Pomyśl, z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.

Masz do wydania 10 tys. pln miesięcznego budżetu.


Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.


Zadanie rekrutacyjne 2. Kampania B2B

Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla firmy, zajmującej się realizacją dofinansowań dla firm produkcyjnych.


Pomyśl, z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.

Masz do wydania 30 tys. pln miesięcznego budżetu.


Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.


Ważne.

Na potrzeby tego ćwiczenia wymyśl własną propozycję wartości, grupę docelową, etc.

Chcemy sprawdzić, jak rozumiesz biznes i jak radzisz sobie w digitalu.


  • Przygotuj prosty plan marketingowy zawierający
  • Określenie celów
  • Jak mierzyć wyniki i dowożenie celów
  • Kanały komunikacji marketingowej
  • Określenie targetu, problemy, wyzwania, aspiracje
  • Unikatowa propozycja wartości
  • Wytyczne do materiałów reklamowych
  • Lejek marketingowy
  • Kreacja i Content
  • Wymyśl i zaprojektuj 3 różne kreacje, które będą częścią lejka marketingowego
  • Harmonogram
  • Przygotuj harmonogram kampanii, określając, kiedy i jakie działania będą realizowane.
  • Zarządzanie własnym czasem przy projekcie
  • Określ, jakie role zespołu i zakres czasu będą potrzebne do realizacji tej kampanii
  • Twoje rozwiązania powinny zostać przedstawione w formie prezentacji

__________________________________________________________________________


Weryfikowane Kompetencje


  • Strategiczne myślenie i planowanie
  • Znajomość digital marketingu, kanałów marketingowych i umiejętność ich wykorzystania
  • Organizacja pracy i zarządzanie zespołem
  • Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
  • Umiejętność skutecznej prezentacji i komunikacji


Good luck and have fun ; ) !

8 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty