Słyszałeś kiedyś o efekcie synergii? W Contrain znajdziesz go na każdym kroku!
Jesteśmy Agencją pracy, której serce bije dla ludzi.
W swojej pracy kierujemy się otwartością i proaktywnością i tego samego będziemy również wymagać od Ciebie.
W różnorodności widzimy szansę na rozwój, a nie zagrożenie.
Lubimy wyzwania bo wiemy, że zawsze, nawet przy najtrudniejszych projektach możemy liczyć na wsparcie naszego zespołu.
Szukamy osoby, która nadaje na tych samych falach i ma smykałkę do tworzenia i zarządzania strategią marketingową.
Dążysz do tego by Twoja pasja była Twoją pracą? Chcesz mieć realny wpływ na losy organizacji, w której pracujesz?
Nie mogłeś trafić lepiej! Aplikuj już teraz, taka szansa może się nie powtórzyć. :)
U nas będziesz odpowiedzialny/a za:
- współtworzenie skutecznej strategii marketingowej i employer brandingowej,
- przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie i angażujących materiałów marketingowych (posty do publikacji w mediach społecznościowych, treści na stronę www, kampanii e-mail itp.),
- współtworzenie i udział we wdrożeniu strategii B2B (marketing biznesowy) oraz B2C (marketing rekrutacyjny) w duchu komunikacji zintegrowanej za pomocą: kampanii PPC, SEM, portali społecznościowych, stron www firmy i content marketingu oraz SEO,
- monitorowanie skuteczności podejmowanych działań za pomocą specjalistycznych narzędzi,
- współprowadzenie komunikacji firmowej w różnorodnych kanałach,
- udział we wdrożeniach nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz nowych kanałów komunikacji (np. Hubspot, nowy Portal Pracownika, Chatbot itp.),
- współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego, monitorowanie, analizowanie i ocena efektów prowadzonych akcji,
- współpracę z Kierownikiem i Zarządem w zakresie identyfikowania i rekomendowania kierunków rozwoju usług, działań marketingowych, rozwiązań w zakresie budowania wizerunku firmy.
Jeżeli możesz pochwalić się:
- nieszablonowym myśleniem, proaktywną postawą, umiejętnością pracy zespołowej,
- doświadczeniem na samodzielnym stanowisku w dziale marketingu,
- skutecznymi działaniami w zakresie efektywnego wspierania sprzedaży w segmencie B2B i/lub B2C,
- udokumentowanym portfolio stworzonych treści content marketingowych (ebooki, artykuły itp.), umiejętnościami copywriterskimi na wysokim poziomie,
- lekkim piórem i nienaganną znajomością zasad języka polskiego,
- otwartością na najnowsze techniki marketingowe i narzędzia wykorzystujące nowe technologie,
- bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (język niemiecki będzie dodatkowym atutem),
- czynnym prawem jazdy kat. B.
W Contrain czeka na Ciebie:
- możliwość pracy i kreowania rozwiązań z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii,
- atmosfera współpracy i otwartości,
- realny rozwój kompetencji poprzez udział w wiodących projektach szkoleniowych i rozwojowych,
- elastyczne i dopasowane do Twoich preferencji formy współpracy,
- atrakcyjne roczne premie,
- bonusy finansowe,
- prywatna opieka zdrowotna,
- tworzenie nowych rozwiązań wspólnie z ludźmi z wyobraźnią, prowadzenie projektów dających satysfakcję,
- praca w firmie z ogromnym potencjałem rozwoju, o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku.