Z-ca Kierownika Działu Marketingu i EB
Marketing

Z-ca Kierownika Działu Marketingu i EB

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Słyszałeś kiedyś o efekcie synergii? W Contrain znajdziesz go na każdym kroku! 

Jesteśmy Agencją pracy, której serce bije dla ludzi.
 
W swojej pracy kierujemy się otwartością i proaktywnością i tego samego będziemy również wymagać od Ciebie. 
W różnorodności widzimy szansę na rozwój, a nie zagrożenie. 
Lubimy wyzwania bo wiemy, że zawsze, nawet przy najtrudniejszych projektach możemy liczyć na wsparcie naszego zespołu. 
Szukamy osoby, która nadaje na tych samych falach i ma smykałkę do tworzenia i zarządzania strategią marketingową.
 
Dążysz do tego by Twoja pasja była Twoją pracą?  Chcesz mieć realny wpływ na losy organizacji, w której pracujesz? 
Nie mogłeś trafić lepiej! Aplikuj już teraz, taka szansa może się nie powtórzyć. :)

U nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • współtworzenie skutecznej strategii marketingowej i employer brandingowej,
  • przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie i angażujących materiałów marketingowych (posty do publikacji w mediach społecznościowych, treści na stronę www, kampanii e-mail itp.),
  • współtworzenie i udział we wdrożeniu strategii B2B (marketing biznesowy) oraz B2C (marketing rekrutacyjny) w duchu komunikacji zintegrowanej za pomocą: kampanii PPC, SEM, portali społecznościowych, stron www firmy i content marketingu oraz SEO,
  • monitorowanie skuteczności podejmowanych działań za pomocą specjalistycznych narzędzi,
  • współprowadzenie komunikacji firmowej w różnorodnych kanałach,
  • udział we wdrożeniach nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz nowych kanałów komunikacji (np. Hubspot, nowy Portal Pracownika, Chatbot itp.), 
  • współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego, monitorowanie, analizowanie i ocena efektów prowadzonych akcji,
  • współpracę z Kierownikiem i Zarządem w zakresie identyfikowania i rekomendowania kierunków rozwoju usług, działań marketingowych, rozwiązań w zakresie budowania wizerunku firmy.

Jeżeli możesz pochwalić się:

  • nieszablonowym myśleniem, proaktywną postawą, umiejętnością pracy zespołowej,
  • doświadczeniem na samodzielnym stanowisku w dziale marketingu,
  • skutecznymi działaniami w zakresie efektywnego wspierania sprzedaży w segmencie B2B i/lub B2C,
  • udokumentowanym portfolio stworzonych treści content marketingowych (ebooki, artykuły itp.), umiejętnościami copywriterskimi na wysokim poziomie, 
  • lekkim piórem i nienaganną znajomością zasad języka polskiego,
  • otwartością na najnowsze techniki marketingowe i narzędzia wykorzystujące nowe technologie,
  • bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (język niemiecki będzie dodatkowym atutem),
  • czynnym prawem jazdy kat. B.

W Contrain czeka na Ciebie:

  • możliwość pracy i kreowania rozwiązań z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii,
  • atmosfera współpracy i otwartości,
  • realny rozwój kompetencji poprzez udział w wiodących projektach szkoleniowych i rozwojowych,
  • elastyczne i dopasowane do Twoich preferencji formy współpracy,
  • atrakcyjne roczne premie,
  • bonusy finansowe,
  • prywatna opieka zdrowotna,
  • tworzenie nowych rozwiązań wspólnie z ludźmi z wyobraźnią, prowadzenie projektów dających satysfakcję,
  • praca w firmie z ogromnym potencjałem rozwoju, o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku.