Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Koordynator Projektu /Działu Realizacji Inwestycji
Finanse
Control Process SA

Koordynator Projektu /Działu Realizacji Inwestycji

Control Process SA
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
Microsoft Office
AutoCAD
analiza
dobra organizacja pracy
branża budowlana
Mile widziane
uprawnienia budowlane
Opis stanowiska

Spółka Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją w systemie "pod klucz" inwestycji w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Posiadając udziały w kilkunastu specjalistycznych spółkach zależnych, stoi na czele Grupy Kapitałowej Control Process, jednego z największych podmiotów tego typu w kraju, które świadczą kompleksowe usługi inżynieryjno-budowlane dla najważniejszych obszarów polskiej gospodarki:


Zakres obowiązków:

• przygotowanie inwestycji deweloperskiej, przygotowanie i złożenie wniosku o Pozwolenie na Budowę;

• analiza rynku nieruchomości w obrębie oddziaływania inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem trendów; działań konkurencji; płynności rynku; oczekiwań klientów z analizą potrzeb w zakresie: mp, metrażu mieszkań, ilości pomieszczeń, standardu wykończenia nieruchomości, etc.; spodziewanych cen sprzedaży; tempa sprzedaży; określenie grupy docelowej klientów; określenie atutów inwestycji – przedstawione w formie raportów i rekomendacji dla Zarządu.

• przeprowadzenie procesu wyboru architekta, negocjacji warunków współpracy, opracowanie harmonogramów prac projektowych i uzgodnienie kluczowych parametrów inwestycji, przygotowanie draftu umowy, dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu projektowego;

• opracowanie wątków formalno-prawnych tj.: przygotowanie wszelkich działań związanych ze złożeniem wniosku o PnB, analiza formy prawnej i wymogów w świetle Ustawy Deweloperskiej, przygotowywanie wniosków, pism i dokumentów związanych z realizacją zadania, sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz prowadzenie procesów negocjacji;

• przygotowanie wstępnych budżetów inwestycji (P&L);

• reprezentowanie spółki w kontaktach z interesariuszami projektu, m.in.: urzędami, dostawcami mediów, bankami, kooperantami i podwykonawcami.

• przygotowanie strategii marketingowej i reklamowej dla inwestycji.

Poszukiwane kompetencje:

· min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

· mile widziane uprawnienia budowlane konstrukcyjne,

· umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji projektowej,

· znajomość branży budowlanej

· dobra znajomość pakietu MS Office,

· znajomość programu kosztorysowego NORMA/ZUZIA

· znajomość oprogramowania CAD,

· zdolności analitycznego myślenia,

· odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy.

Sprawdź podobne oferty