• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdyniaMarketingMarketingDigital Analyst
    Digital Analyst
    Marketing
    Conversion Sp. z o.o.

    Digital Analyst

    Conversion Sp. z o.o.

    Gdynia
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Excel
    Google Tag Managera
    Google Analytics
    Angielski

    Mile widziane

    Google Data Studio
    Google BigQuery

    Opis stanowiska


    Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?



    W skrócie Twój zakres obowiązków będzie zawierał się w następującym zakresie:

    • Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów
    • Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
    • Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej
    • Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
    • Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych
    • Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)
    • Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)
    • Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)
    • Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)
    • Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
    • Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy


    Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.


    Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

    • Znajomość podstaw digital marketingu
    • Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem
    • Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
    • Dobrą znajomość Excela
    • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
    • Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie
    • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
    • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
    • Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
    • Dobrą znajomość JS
    • Znajomość Google Data Studio
    • Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL
    • Znajomość R
    • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
    • Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
    • Znajomość branży ecommerce
    • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
    • Jaką osobą musisz być?
    • Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.



    To oferujemy:

    • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
    • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
    • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto
    • Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)
    • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
    • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania
    • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement
    • Sprzęt Apple do pracy
    • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
    • Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją
    • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium


    Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!

    1 811 - 3 623 USD

    B2B

    1 552 - 3 105 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. projektowania i koordynacji stoisk targowych oraz showroomów

    Specjalista ds. projektowania i koordynacji stoisk targowych oraz showroomów

    Nowa
    AQUAFORM INCORPORATED sp. z o.o.
    Kraków
    koordynacja stoisk
    Angielski
    prawo jazdy
    Nowa
    Marketing Automation Specialist

    Marketing Automation Specialist

    Nowa
    1 941 - 3 106 usd
    digitalk
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    automatyzacja
    mailerlite
    SalesManago
    Nowa
    Junior/Account Executive

    Junior/Account Executive

    Nowa
    Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
    Łódź
    Angielski
    Nowa
    Marketing Specialist

    Marketing Specialist

    Nowa
    1 359 - 1 993 usd
    adcookie sp. z o.o.
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    budowanie strategii
    google trends
    Google Analytics
    Nowa
    Franczyzobiorca - AM AM Kebab (dowolne miasto)

    Franczyzobiorca - AM AM Kebab (dowolne miasto)

    Nowa
    4 400 - 8 800 usd
    AM AM Kebab
    Poznań
    obsługa klienta
    gastronomia
    zarządzanie
    Nowa