Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Analyst
new
BI & Data
Conversion Sp. z o.o.

Digital Analyst

Conversion Sp. z o.o.
7 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Google Analytics
Google Tag Managera
Angielski
Microsoft Excel
Mile widziane
Google Data Studio
Google BigQuery
Opis stanowiska


Twój zakres obowiązków




Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?



W skrócie Twój zakres obowiązków będzie zawierał się w następującym zakresie:



  • Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów
  • Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
  • Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej
  • Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
  • Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych
  • Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)
  • Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)
  • Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)
  • Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)
  • Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
  • Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy



Nasze wymagania


Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.




Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:



  • Znajomość podstaw digital marketingu
  • Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem
  • Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
  • Dobrą znajomość Excela
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie
  • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
  • Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
  • Dobrą znajomość JS
  • Znajomość Google Data Studio
  • Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL
  • Znajomość R
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
  • Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
  • Znajomość branży ecommerce
  • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
  • Jaką osobą musisz być?
  • Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.



To oferujemy



  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
  • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
  • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto
  • Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)
  • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
  • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania
  • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement
  • Sprzęt Apple do pracy
  • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
  • Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją
  • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium


Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!


7 000 - 14 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 12 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty