Jeśli:
…to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem człowieka, który weźmie odpowiedzialność za tworzenie materiałów graficznych w Coraz Lepszej Firmie.
Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…
Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Będziesz odpowiedzialny za wszystkie materiały graficzne tworzone w Coraz Lepszej Firmie. Od koncepcji i wizji, aż po wykonanie w szczegółach. Twoim zadaniem będzie tworzenie materiałów eleganckich i atrakcyjnych wizualnie, spójnych z przekazem marki (i identyfikacją wizualną) i przede wszystkim realizujących nasze cele biznesowe.
Dołączysz do naszego działu marketingowego, który dziś składa się z: marketing managera, content managera, specjalisty ds. wideomarketingu, copywritera / specjalisty performance marketingu oraz asystentki działu. Będziesz tworzyć materiały graficzne zarówno na potrzeby działu marketingu, jak i czasem innych działów w celu wsparcia ogólnofirmowych projektów.
Publikacje tekstowe (PDF) – publikujemy sporo materiałów skierowanych do naszych klientów oraz na potrzeby content marketingu – poradniki, checklisty, instrukcje. Twoim zadaniem będzie je odpowiednio zaprojektować i złożyć w ciekawej formie (projekt okładki + wnętrze tekstowe).
Grafiki webowe – na potrzeby social mediów, reklam graficznych FB i Google Ads, miniaturki na YouTube, proste elementy graficzne na stronę internetową (np. mockupy/covery produktów szkoleniowych).
Elementy identyfikacji wizualnej – logotypy produktów, projekty okładek publikacji, slajdów tytułowych dla programów szkoleniowych.
Proste strony internetowe (landing page) – projekty stron dla ofert produktowych i na potrzeby content marketingu. Do ich tworzenia wykorzystujemy system Landingi.com, więc dobra znajomość tego rozwiązania będzie dodatkowym atutem.
Materiały drukowane – zwykle związane z organizowanymi przez nas szkoleniami stacjonarnymi i konferencjami, np. projekty identyfikatorów dla uczestników, plakatów informacyjnych, drukowanych materiałów szkoleniowych i promocyjnych, etc.
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w formacie PDF oraz portfolio z przykładami prac, które najlepiej pokazują Twój warsztat.
Upewnij się, że w portfolio znajdują się przykłady:
oraz przyślij nam odpowiedź na pytanie:
Jak wykorzystujesz AI w swojej codziennej pracy grafika?
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na KOMPLETNE aplikacje. Zgłoszenia, w których będzie brakować któregoś z elementów portfolio lub dotychczasowego doświadczenia, będą odrzucane. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy.
Powodzenia!
Rekomendowane oferty