Zastępca Dyrektora Sprzedaży
Sprzedaż

Zastępca Dyrektora Sprzedaży

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

manager

sprzedaż

data analyst

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

SQL

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sales Operations Manager / Zastępca Dyrektora Sprzedaży – wynagrodzenie 15-18 tys. + VAT (B2B)


Jeśli:

  • bardzo dobrze rozumiesz funkcjonowanie procesów sprzedażowych i wiesz, co jest potrzebne od strony procesowej do zwiększania sprzedaży i utrzymania klientów,
  • pasjonuje Cię temat optymalizacji procesów, usprawniania firmy oraz ułatwiania życia pracowników i klientów dzięki technologii,
  • uwielbiasz modelować i analizować dane, potrafisz przekształcać dane w praktyczne wnioski,
  • masz bardzo wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, potrafisz szybko i skutecznie diagnozować i rozwiązywać problemy,
  • myślisz strategicznie, naturalnie dostrzegasz, co może pójść nie tak, widzisz potencjalne zagrożenia,


a poza tym:

  • masz osobowość lidera – ludzie podążają za Tobą dlatego, że chcą (!), a nie dlatego, że muszą,
  • uwielbiasz nowe wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności,
  • jesteś osobą wyjątkowo dbającą o szczegóły, dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,
  • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,


...to być może jesteś osobą, której szukamy!


Szukamy bowiem absolutnie ponadprzeciętnego kandydata do roli Sales Operations Managera / Zastępcy Dyrektora Sprzedaży.


Kilka słów o nas

Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…


Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.



Na czym polega praca SalesOps Managera / Zastępcy Dyrektora Sprzedaży?

Naszym działem sprzedaży zarządzamy w mało jeszcze znany w Polsce sposób. W odróżnieniu od firm, które traktują sprzedawców jak “wolne elektrony”, u nas wszystko jest zorganizowane procesowo i systemowo. Bazujemy tu choćby na metodykach takich jak Sales Process Engineering (autorstwa Justina Roff-Marsha), lean management czy teoria ograniczeń Goldratta.


Dotychczas każdy z naszych managerów sprzedaży zajmował się nadzorowaniem i optymalizacją procesów na poziomie swojego zespołu, natomiast ze względu na wzrost (i dalsze plany rozwojowe) naszego działu, widzimy potrzebę skupienia odpowiedzialności za obszary procesowe w rękach jednej osoby, która będzie mogła skoncentrować się na nich w pełni.


Zatrudniona do tej roli osoba będzie odpowiedzialna za następujące obszary:


  1. Codzienne zarządzanie funkcjonowaniem działu sprzedaży (day-to-day operations), aby Dyrektor Sprzedaży mógł skupić się mocniej na celach strategicznych, na rozwoju działu i naszego unikalnego sposobu sprzedawania
  2. Bieżący nadzór nad pracą managerów zespołów sprzedażowych
  3. Procesy
  • tworzenie nowych procesów (planowanie procesów, opracowanie kryteriów doboru listy leadów, przygotowanie techniczne procesu w CRM)
  • zarządzanie procesami (monitorowanie stanu liczbowego leadów w poszczególnych procesach, decyzje o zmianach w procesach w przypadku nieprzewidzianych sytuacji, odpowiedzialność za tworzenie i aktualizację procedur)
  • optymalizacja procesów (wprowadzanie zmian/ulepszeń w procesach, szukanie sposobów na skrócenie cyklu i podnoszenie efektywności, szukanie możliwości automatyzacji)
  1. Analityka i raportowanie
  • przygotowanie prognoz sprzedaży oraz danych na potrzeby prognozowania kosztów, analiza kosztów i wykonania budżetu działu
  • opracowanie wskaźników KPI, raportów i dashboardów
  • monitorowanie lejka sprzedażowego (śledzenie współczynników konwersji na każdym etapie lejka, analizowanie istotnych danych, zgłaszanie nieprawidłowości managerom sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedaży)
  1. Technologia i narzędzia
  • szukanie i analiza nowych rozwiązań technologicznych dla działu sprzedaży
  • rozwój naszego autorskiego systemu CRM + współpraca z działem IT w tym obszarze
  1. Administracja sprzedażowa
  • nadzorowanie cyklu życia umów z klientami
  • nadzór nad współpracą działu sprzedaży z działem administracji w obszarach kadrowych
  • organizowanie usług zewnętrznych w obszarze szkoleń i coachingu dla naszych sprzedawców
  1. Rekrutacja w dziale sprzedaży
  • uruchamianie nowych rekrutacji w dziale sprzedaży (techniczna obsługa i koordynowanie procesu)
  • planowanie wdrożeń wspólnie z managerami zespołów i trenerami
  • koordynowanie przebiegu procesu wdrożenia
  • wdrażanie nowych pracowników w systemy i procedury
  1. Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży (obecnie: 2 asystentki działu)



Biorąc pod uwagę, że stanowisko Sales Operations Managera nie jest w Polsce dobrze znane, to dla pewności wyjaśnijmy też, czego robić na pewno NIE BĘDZIESZ:


  • nie będziesz sprzedawać (od tego są sprzedawcy)
  • nie będziesz zarządzać bezpośrednio pracą sprzedawców (tym zajmują się managerowie zespołów sprzedażowych)


W strukturze organizacyjnej będziesz podlegać bezpośrednio pod Dyrektora Sprzedaży, a Tobie podlegać będą managerowie zespołów sprzedażowych.


Oferowane warunki

  • zespół wolny od rywalizacji i praca wśród ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej, u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce (więcej informacji powyżej),
  • widełki wynagrodzenia: 15.000-18.000 + VAT (B2B), zależnie od doświadczenia i poziomu umiejętności,
  • forma umowy: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę (z wynagrodzeniem w ramach tych samych kosztów pracodawcy),
  • praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
  • praca całkowicie zdalna w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
  • wszystkie narzędzia potrzebne do pracy dostaniesz od nas: wysokiej klasy laptop (pracujemy na sprzęcie Apple), dodatkowe monitory, potrzebne oprogramowanie – wszelkie tego typu koszty bierzemy na siebie,
  • chętnie inwestujemy w pracowników i dajemy ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i bazy wiedzy.


Wymagania


Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:


  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty z początku ogłoszenia,
  • masz minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i optymalizacji procesów sprzedażowych,
  • bardzo dobrze znasz i regularnie wykorzystujesz w swojej pracy różne metodyki optymalizacji procesów, takie jak lean management, kaizen, TQM, teoria ograniczeń,
  • bardzo dobrze znasz i rozumiesz, jak działają nowoczesne systemy CRM i inne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • świetnie radzisz sobie z językiem SQL na poziomie potrzebnym do skutecznej analityki (wydobywania i przetwarzania informacji z bazy danych) oraz dobrze znasz zaawansowane funkcje arkuszy kalkulacyjnych (np. tabele przestawne, import danych z różnych źródeł, funkcje baz danych w Excelu/Google Sheets),
  • mile widziana dobra znajomość narzędzi business intelligence i wizualizacji danych, takich jak Tableau, Power BI, etc.,
  • umiesz pracować zdalnie – samodzielnie zarządzać swoim czasem, by codziennie dostarczać konkretne efekty,
  • jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).


Chcesz aplikować?


Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w PDF-ie i odpowiedz na poniższe pytania:


  • Dlaczego chcesz współtworzyć z nami Coraz Lepszą Firmę?
  • Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
  • Jakie są najczęstsze błędy w zarządzaniu procesem sprzedażowym i z czego wynikają?


UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Swarzędz
doradztwo
zarządzanie sprzedażą
marketing
Nowa