Obecnie prowadzimy proces rekrutacyjny dla globalnej firmy z Irlandii świadczącej usługi konsultingowe, nowoczesne technologie i outsourcing. Współpracują z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi firmami, wspierając je w procesie transformacji biznesu poprzez pięć filarów ich działalności: Strategia, Konsulting, Digital, Technologia i Operacje.
Wsparcie obsługi klienta z j. niemieckim
Obowiązki:
- Czynności związane z obsługą klienta dotyczące serwisu i potrzeby napraw zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- Weryfikacja ustaleń umownych związanych z procesem Serwisu i Naprawy;
- Zarządzanie zamówieniami i zwrotami poprzez system SAP;
- Koordynacja procesu serwisowego i naprawczego z wewnętrznymi zespołami i dostawcami części zamiennych;
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i języka niemieckiego (min. C1);
- Znajomość pakietu MS Office;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Otwartość na pracę analityczną w środowisku rozwiązywania problemów;
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem.
Oferta:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z klientami oraz rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne podejście do biznesu;
- Bogaty pakiet szkoleń pozwalających na rozwój potencjału;
- Możliwość przeniesienia się na stałe lub na czas określony do innego projektu realizowanego w Warszawie, w innych miastach Polski lub poza naszymi granicami;
- Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu;
- Liczne inicjatywy, m.in.: Klub Biegacza, imprezy rodzinne, zajęcia fotograficzne;
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta ubezpieczenie na życie, karta benefitowa (do wyboru m.in. karta Multisport, wejściówki do kina, bony do sklepów)
- Przyjazna atmosfera pracy w środowisku wielokulturowym.