Obecnie prowadzimy proces rekrutacji dla globalnej firmy z Irlandii, która świadczy usługi nowoczesnych technologii, konsultingowe i outsourcingu. Współpracują z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi firmami, wspierając je w procesie transformacji biznesowej.
Poszukujemy osób do pracy w trybie zdalnym na pełen etat (umowa o pracę).
Obowiązki
- Księgowość aktywów end-to-end, w tym kapitalizacja i utylizacja aktywów, inwentaryzacja, przetwarzanie zleceń MSSF 16, raportowanie MEC
- Księgowość między spółkami
- Uzgadnianie kont
- Tworzenie danych głównych dostawców
- Rozliczenia rachunków bankowych
- Ścisła współpraca z wszystkimi działami finansowymi
Wymagania
- 1-2 lata doświadczenia biznesowego w zakresie RTR/GL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz niemieckiego (min. B2)
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność utrzymywania profesjonalnych kontaktów biznesowych
- Znajomość pakietu Microsoft Office
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- Możliwość zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatna opieka zdrowotna
- Wsparcie nauki języków obcych
- Możliwość wyboru dodatkowych kursów i szkoleń
- Dofinansowanie zajęć sportowych (karta multisport)
- System kafeteryjny (to wyboru: bilety do kina oraz teatru, bony na zakupy, pakiet medyczny dla bliskich i inne