• Oferty
  • Wszystkie ofertyGliwiceHROfficeAsystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
    HR
    CreateCtrl Polska Sp. z o.o.

    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    CreateCtrl Polska Sp. z o.o.

    Gliwice
    1 243 - 1 657 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    niemiecki

    Mile widziane

    księgowość
    Angielski
    Prawo pracy

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Aktualnie do naszego zespołu w Gliwicach poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka/ Asystent ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego. Szukamy kogoś, kto z pasją podejdzie do zarządzania naszym biurem i wspierania zespołu. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, lubisz pracować z ludźmi i masz świetne zdolności komunikacyjne, to ta praca jest dla Ciebie!


    Twój zakres obowiązków

    • Organizacja i kompleksowa obsługa biura w tym zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja podróży służbowych oraz współpraca z dostawcami usług biurowych i administracyjnych.
    • Kontakt w imieniu Zarządu z zewnętrznym działami księgowym, kadrowym.
    • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji oraz przepływu informacji pomiędzy Zarządem a poszczególnymi działami, przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień.
    • Weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów.
    • Pomoc przy rekrutacji nowych pracowników.
    • Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją pracowniczą i wsparcie administracyjne.
    • Zarządzanie benefitami pracowniczymi, takimi jak karnety sportowe czy prywatna opieka medyczna.
    • Przygotowanie tłumaczeń.

    Nasze wymagania

    • Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
    • Wykształcenie min. średnie - mile widziane wykształcenie wyższe.
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny).
    • Świetne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
    • Samodzielność w działaniu.
    • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
    • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.


    Mile widziane

    • Znajomość języka angielskiego.
    • Znajomość podstaw księgowości.
    • Znajomość przepisów prawa pracy.


    Oferujemy

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo.
    • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia.
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia.
    • Dofinansowanie do szkoleń, kursów oraz nauki języków obcych.
    • Benefity pracownicze jak pakiet opieki medyczne i karta sportowa.
    1 243 - 1 657 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Admin and Finance Assistant

    Admin and Finance Assistant

    Nowa
    ClearCourse Dev
    Kraków
    Polish
    administration
    English
    Nowa
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Nowa
    Centrum Nauki i Biznesu Żak
    Piaseczno
    obsługa klienta
    sprzedaż
    pozyskiwanie klientów
    Nowa
    HR & Administration Intern

    HR & Administration Intern

    Nowa
    Kraft Heinz
    Warszawa
    Ms office
    English
    Polish
    Nowa
    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Polkowice
    HR
    niemiecki
    ms excel
    Nowa
    Asystent(ka) Recepcji

    Asystent(ka) Recepcji

    Nowa
    Kochański & Partners
    Warszawa
    elastyczność
    priorytetyzacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa