Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Performance Specialist / Google&Meta Ads
new
Marketing
Creative Answer Sp. z o.o.

Performance Specialist / Google&Meta Ads

Creative Answer Sp. z o.o.
Gdańsk
9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 7 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Meta Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
monitorowanie kampanii
tworzenie strategii
onboarding klientów
Opis stanowiska

Jesteśmy Laureatem Diamentów Forbes 2024! 💎

Dołącz do agencji, w której liczą się ludzie! I uwierz nam, ta deklaracja nie istnieje tylko i wyłącznie w treści ogłoszenia o pracę. W Creative Answer wyznajemy filozofię, która opiera się na trosce o:

- Partnerskie i empatyczne relacje;

- Projekty, które realizują cele Klienta i agencji;

- Planetę, która jest naszym domem.


Każdego dnia, dbamy o to, by atmosfera w agencji, była oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu, co przekłada się na wysoki poziom zadowolenia zarówno naszych współpracowników, jak i Klientów. Prowadzimy ciekawe projekty i zapraszamy do współpracy specjalistów, dla których oprócz warunków biznesowych ważna jest również atmosfera pracy, w której spędzamy osiem godzin naszego codziennego życia. Jeśli powyższy tekst opisuje Twoje wymarzone miejsce pracy, sprawdź poniższą ofertę i porozmawiajmy o Twoim dołączeniu do naszego zespołu!

Dołącz do Creative Answer - przyjaznego ludziom i planecie środowiska pracy !


Stanowisko:

Performance Specialist / Google & Meta Ads Specialist


To oferujemy:

Tworzymy nowy dział, więc będziesz mieć możliwość rozwoju i realnego wpływu na rozwój firmy.

  • Wynagrodzenie UoP 5100-5400 zł netto, B2B 9000 zł netto;
  • Umowa o pracę//B2B;
  • Pracę na pełny etat;
  • Miłych ludzi wokół, życzliwych i uśmiechniętych;
  • Praca 100% zdalna lub wg. Twoich preferencji 🙂 ;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
  • Dostęp do narzędzi ułatwiających pracę;
  • Pełne wsparcie zespołu, który naprawdę lubi swoją pracę;
  • + BONUS roczny w zależności od stażu u nas.



Zakres pracy:


  • Samodzielne planowanie, ustawianie, optymalizacja i prowadzenie kont reklamowych klientów na platformach Meta, Google, Linkedin. ewentualnie: TikTok, Pinterest;
  • Monitorowanie efektywności kampanii;
  • Przeprowadzanie cyklicznych spotkań online z klientami poprzez Zoom / Google Meet / MS Teams;
  • Cykliczne raportowanie prowadzonych działań w formie pisemnej lub video Loom;
  • Tworzenie strategii rozwoju i wdrażanie działań zwiększających sprzedaż;
  • Onboarding nowych klientów;
  • Analiza działań konkurencji;
  • Przeprowadzanie warsztatów zerowych z klientem w celu rozpoznania Buyer Person i USPs;
  • Prowadzenie komunikacji z klientem na platformie Slack/Basecam;
  • Współpraca z działem kreatywnym, w tym grafikami i autorami tekstów, przy tworzeniu treści kampanii;
  • Aktywny udział w wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących działań performance marketingowych w zespole;
  • Przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii dla nowych i obecnych Klientów;
  • Wykorzystywanie synergii kanałów Google i SoMe w planowaniu kampanii;
  • Przedstawianie wniosków i rekomendacji z prowadzonych działań;
  • Rozliczanie prowadzonych projektów reklamowych;
  • Rekomendacje przy tworzeniu kreacji na podstawie trendów i efektywności;


Oczekujemy:


  • Certyfikat Google Ads w sieci wyszukiwań
  • Pozytywne nastawienie i bycie „open minded”.
  • Bycie dobrą i życzliwą osobą – warunek konieczny! 🙂
  • Przynajmniej 3 lat doświadczenia w zakresie performance marketingu;
  • Umiejętności planowania, realizacji i optymalizacji kampanii w Google Ads oraz Facebook Ads, Linkedin Ads;
  • Znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, Facebook Ads Manager i Google Ads,
  • Doświadczenia w tworzeniu raportów i proponowaniu innowacyjnych rozwiązań;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2;
  • Wysoce rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych;
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w zależności od poziomu lejka sprzedażowego;
  • Umiejętność swobodnego prezentowania i przedstawiania rekomendacji przed Klientem;
  • Znajomość trendów w obszarze Digital Marketingu;
  • Silne nastawienie na realizację celów;
  • Doświadczenia w samodzielnym tworzeniu rekomendacji strategicznych najlepiej po stronie agencji/domu mediowego (analiza grupy, dobór kanałów, konkurencja, badania, podział budżetów, KPI etc.);


Nice to have: DV 360, Google Ads Editor, Google Tag Manager, Google Keyword Planner, Google Looker Studio, Pinterest Ads Manager, TikTok Ads Manager, ChatGPT, tworzenie post-buyów, planowanie mediów offline (radio, Prasa, Tv).

9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 7 400 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty