Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

IT Account Manager
Sales
CrustLab

IT Account Manager

CrustLab
13 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
11 000 - 13 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
CRM
IT industry
business development
English
account management
Opis stanowiska

CrustLab to więcej niż tylko softwarehouse. To centrum innowacji i ekspertyzy technicznej we wszystkim, co związane iGaming’iem!


Co to oznacza?


Tworzymy rozwiązania dla branży iGaming, począwszy od platform bukmacherskich, aż po dostosowane interfejsy dla kasyn internetowych i loterii. Doskonale radzimy sobie także z projektami opartymi na technologii Blockchain oraz finansowymi.


Obsługując klientów z całego świata, CrustLab nie tylko koduje aplikacje webowe czy mobilne, ale też kompleksowo zajmuje się rozwojem produktu, począwszy od koncepcji i projektowania, aż po utrzymanie.


Nasz utalentowany zespół programistów (i nie tylko!) napędzany jest ambicją i pasją do ciągłego rozwoju. Kochamy wyzwania związane z przekształcaniem oryginalnych wizji w rzeczywistość.


Postaw wszystko na jedną kartę i dołącz do nas!



OD CIEBIE OCZEKUJEMY

  • Co najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży IT (najlepiej z doświadczeniem w środowisku Software House lub innej firmy konsultingowej zajmującej się tworzeniem oprogramowania) z udokumentowanymi wynikami sprzedaży.
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie C1) umożliwiająca komunikację z klientami
  • Doświadczenie w pracy z klientami w USA, Zachodniej i Północnej Europie.
  • Posiadanie ugruntowanej sieci kontaktów/potencjalnych leadów.
  • Liczbowe podejście do analizy sprzedaży.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość systemów CRM.


ZADANIA

  • Zaspokajanie potrzeb naszych potencjalnych klientów, oferując im najlepsze rozwiązania.
  • Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami.
  • Ustanawianie, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami - szybkie reagowanie, dostarczanie dokładnych informacji i tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta.
  • Okresowe spotkania z naszymi klientami
  • Reprezentowanie naszej firmy na różnych wydarzeniach.
  • Analiza rynku i naszych konkurentów.
  • Raportowanie KPI dotyczące celów sprzedażowych i marketingowych.
  • Odpowiedzialność za wprowadzanie dokładnych i wysokiej jakości danych do naszego systemu CRM.
  • Tworzenie i utrzymywanie materiałów sprzedażowych, takich jak prezentacje sprzedażowe, treści na stronach docelowych i oferty.
  • Tworzenie treści i dbanie o bezpieczeństwo umów i innych dokumentów prawnych.
  • Utrzymywanie i poszerzanie sieci kontaktów.
  • Ścisła współpraca z osobami z innych działów, takimi jak zespół sprzedaży, marketing, CEO, COO.


OFERUJEMY

  • Elastyczna forma współpracy: Czasami pracujemy w piżamach, ale zawsze dajemy z siebie 100%!
  • Opieka medyczna w LUXMED: Bo zdrowie to podstawa, a my stawiamy na luksus!
  • System kafeteryjny MyBenefit (w tym Multisport): Dzięki temu możesz ćwiczyć, a potem zjeść coś smacznego. Wszystko w jednym!
  • Krakowskie biuro przyjazne psiakom, po którym chodzimy w firmowych Kubotach,
  • Płaska struktura z czworonożnymi happiness managerami: Nori, nasz CBO (Chief Barking Officer), nadzoruje, żeby wizyty w biurze były wypełnione dobrymi emocjami,
  • Ciekawe, zaawansowane technologicznie i wizualnie atrakcyjne projekty,
  • Super technologie, w których pracujemy - są takie fajne, że czasem sami się nimi zachwycamy!
  • Wpływ na projekt: Bo kto powiedział, że tylko szefowie mogą się wymądrzać?
  • Dojrzałe zespoły ze zróżnicowanym seniority: U nas każdy znajdzie swoje miejsce, niezależnie od ilości lat doświadczenia, wykształcenia, pozycji w CV - liczą się umiejętności, motywacje i błysk w oku,
  • Wycieczki do Krakowa finansowane przez firmę: odwiedziny u Smoka Wawelskiego w programie;
  • Mniej lub bardziej oficjalne integracje: Imprezujemy jak prawdziwi profesjonaliści... albo lepiej!
  • Nie unikamy rozmów o fu**upach, a jedna z naszych wartości to “don’t fu** the customer”,
  • I co tu dużo mówić, generalnie fajny mamy klimat!


PROCES REKRUTACYJNY

  1. Rozmowa telefoniczna z osobą z zespołu HR
  2. Rozmowa rekrutacyjna z naszym CEO oraz Sales Managerem
  3. Oferta
13 000 - 15 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

11 000 - 13 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty