• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Cube GROUP

    Rodzaj pracy
    Freelance
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


    O projekcie:

    • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
    • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
    • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
    • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

    • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


    OFERUJEMY:

    • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
    • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
    • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


    Przebieg rekrutacji:

    1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
    2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
    3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
    4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Creative Project Coordinator

    Creative Project Coordinator

    Nowa
    DDB Warszawa
    Piaseczno
    skuteczna komunikacja
    komunikatywność
    odpowiedzialność
    Nowa
    Młodszy / Spec ds. Pozycjonowania / SEO

    Młodszy / Spec ds. Pozycjonowania / SEO

    Nowa
    Internet Plus
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    CMS
    analiza
    CSS
    Nowa
    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Nowa
    1 305 - 2 611 usd
    Brands Manago
    Dęblin
    Facebook Ads
    Google Ads
    ads
    Nowa
    PPC Specialist

    PPC Specialist

    Nowa
    1 932 - 2 819 usd
    SmartYou
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    SEM
    Tag manager
    Google Analytics
    Nowa
    Performance Marketing Manager

    Performance Marketing Manager

    Nowa
    2 611 - 3 916 usd
    Casbeg
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Google Ads
    LinkedIn Ads
    Nowa