Opracowywanie i wdrażanie strategii optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) na stronach internetowych i platformach e-commerce;
Przeprowadzanie audytów UX/CRO w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy i optymalizacji;
Mapowanie i optymalizacja ścieżek zakupowych;
Planowanie, uruchamianie i analiza wyników testów A/B skupionych się na podnoszeniu CR i AOV.;
Analiza i optymalizacja doświadczeń użytkownika (UX) na podstawie danych z takich narzędzi jak Google Analytics, Clarity, Hotjar i innych.
Projektowanie rozwiązań (np. przyciski CTA, formularze, koszyk, kasa, strony produktu) mających na celu poprawę doświadczeń użytkowników oraz kluczowych wskaźników.
Przygotowywanie rekomendacji i raportów z przeprowadzonych testów i analiz, prezentowanie ich klientom i doradztwo w zakresie wdrażania zmian.
Współpraca z zespołami deweloperów, analityków, grafików i specjalistów ds. marketingu w celu implementacji wytycznych poaudytowych
Monitorowanie najnowszych trendów i best practises w obszarze UX/CRO i dzielenie się wiedzą wewnątrz firmy.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI ...
Masz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu CRO w e-commerce;
Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów UX/CRO i przeprowadzaniu testów AB;
potrafisz mapować i optymalizować ścieżki zakupowe;
Sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych tj: GA, Hotjar, Clarity oraz znasz Figmę na poziomie zaawansowanym;
Myślisz analitycznie, potrafisz interpretować wyniki testów oraz rekomendować rozwiązania wspomagające biznes;
Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy;
Jasno się komunikujesz, stawiasz na otwarty feedback i po prostu lubisz ludzi.
OFERUJEMY:
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
100% zdalnie lub hybrydowo WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office.
Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.)
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
Zadanie rekrutacyjne. (opcjonalnie)
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂
Rekomendowane oferty
Specjalista/ Specjalistka ds. digital marketingu
Nowa
CEDROB FOODS S.A.
Goczałkowice-Zdrój
Google Analytics
język angielski
branża FMCG
Nowa
Młodszy/-a specjalista/-tka ds. relacji z klientami
Nowa
4 000 - 5 500PLN/mies.
AleBilet
Warszawa
samodzielność
skuteczna komunikacja
social media
Nowa
Specjalista ds. marketingu e-commerce
Nowa
Costway
Gdańsk
język angielski
Google Ads
digital marketing
Nowa
Specjalista e-commerce
Nowa
Absztyfikant sp. z o.o.
Warszawa
Goole Sheets
Google Analytics
Amazon Seller Central
Nowa
Specjalista ds. sprzedaży na Allegro i innych marketplace’ach