Cut the bullshit. Cut the conventions. Jesteśmy Cut The Mustard. Od 2016 tworzymy komunikację 360° napędzaną digitalem. Od kompleksowych platform kreatywnych — po działania aktywacyjne: nasze pomysły pomagają klientom przełamywać schematy. Wierzymy, że to właśnie trafione strategie, kreatywne idee oraz nowoczesny design są w stanie wybić markę z tłumu.
Szukamy człowieka od słów — copywritera, który nie boi się nowoczesnej komunikacji 360 – od TVC, przez social media i influ, aż po eventy.
Czym będziesz się zajmować?
- tworzeniem konceptów kreatywnych, haseł, skryptów i contentu,
- współtworzeniem prezentacji kampanijnych i przetargowych oraz prezentowaniem ich przed klientami,
- wymyślaniem aktywacji i przygotowaniem bieżącej komunikacji na social media,
- śledzeniem trendów i szukaniem jeszcze lepszych sposobów na komunikację.
Dogadamy się jeśli:
- wiesz, jak dowozić projekty samodzielnie i w teamie,
- potrafisz w insighty i idee kreatywne,
- wiesz jak przełożyć je na kreacje w różnych touchpointach,
- masz trafione pomysły i portfolio, które to potwierdza,
- mówisz i piszesz po angielsku na wysokim poziomie,
- to Ty tłumaczysz innym co to tik-tok, discord i jak się pisze prompty.
W CUT THE MUSTARD znajdziesz:
- stabilne warunki zatrudnienia (B2B lub UoP)
- pracę dla topowych marek (zarówno polskich, jak i globalnych),
- pracę w systemie hybrydowym (3 dni zdalnie/2 dni w biurze),
- dodatkową opiekę medyczną po okresie próbnym
Jeżeli odnajdujesz się w opisie osoby, której szukamy — kliknij “aplikuj” — i wyślij nam swoje folio, cv i kilka słów o sobie. Jeśli masz team partnera i razem szukacie nowego miejsca pracy – pisz śmiało!