4Workers to nowoczesna spółka w obszarze usług dla przemysłu i biznesu, działająca w strukturze jednej z największych polskich grup kapitałowych. W jej skład wchodzą dwie marki:
Czysty Efekt – nowoczesne usługi utrzymania czystości dla przemysłu oraz biur i biurowców,
4Workers – usługi wynajmu odzieży roboczej i dystrybucji artykułów BHP.
To niezwykle ekscytujący moment, aby stać się częścią naszego zespołu, ponieważ mamy ambitne plany rozwojowe na najbliższe lata. Zapraszamy Cię do naszego zespołu, jeśli lubisz uczestniczyć w ambitnych przedsięwzięciach i jesteś gotowy/a na szybki rozwój.
Wyróżniają nas nowoczesne podejście do biznesu, wysoka kultura pracy i zaangażowany zespół – dlatego warto do nas dołączyć!
miejsce pracy: mobilnie plus biuro w Krakowie oraz Poraju k. Częstochowy. Głównie teren województw śląskiego, małopolskiego, mazowieckiego.
etat: umowa o pracę (pełny etat) lub umowa B2B
Kogo szukamy?
Dyrektor sprzedaży to jedna z najważniejszych osób w naszej organizacji. Szukamy kluczowego członka ścisłego kierownictwa, który będzie odpowiedzialny za skalowanie sprzedaży oraz budowanie i wdrażanie procesów sprzedażowych – zarówno w obrębie pozyskiwania nowych klientów (new business), jak i usystematyzowania działań w zakresie współpracy z klientami kluczowymi (account management).
Chętnie zaprosimy Cię na rozmowę, jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem poprzez wyznaczanie celów i rozliczanie ich realizacji oraz poparte wynikami doświadczenie w sprzedaży.
To stanowisko dla osoby, która potrafi działać w zmieniającym się środowisku pracy i rosnącej organizacji.
Odnajdziesz się w naszej organizacji, jeśli bliskie Ci są:
- efekty – jesteś typem egzekutora, który lubi działać
- wysoka motywacja do działania
- proaktywność, samodzielność
- nastawienie na rezultat
- branie odpowiedzialności za siebie i podległy zespół
- otwartość na pomysły, współpraca z innymi działami firmy
- wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem i współpracownikami
- szczera, partnerska i otwarta komunikacja
- planowanie i badanie efektów pracy w oparciu o liczby, a nie błędy poznawcze czy intuicję
Twój zakres obowiązków:
- zbudowanie wygrywającego zespołu sprzedażowego;
- zarządzanie zespołem sprzedaży;
- rekrutacja i wdrażanie nowych handlowców;
- realizacja założonego planu sprzedaży;
- generowanie szybkich zysków i wzrostu przychodów;
- sprzedaż własna u kluczowych klientów;
- stworzenie, optymalizacja i zarządzanie aktualizacją Buyer Person;
- definiowanie celów i praca na wskaźnikach KPIs w dziale sprzedaży;
- współprojektowanie i bieżąca realizacja procesu podnoszenia efektywności, w tym poprzez wykorzystanie systemu CRM;
- wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż;
- analiza operacyjna i taktyczna: doskonalenie procesów;
- ścisła współpraca z zarządem firmy pod kątem strategii i kierunków rozwoju;
- udział w budowaniu procesów wewnątrz organizacji poprzez rozmowy rozwojowe, dobór szkoleń i rozwój potencjału handlowego w zespole.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym;
- wysokie umiejętności w prowadzeniu procesów sprzedaży B2B;
- umiejętność tworzenia wielokanałowych strategii sprzedaży oraz budowania skutecznych zespołów;
- umiejętność́ tworzenia systemów motywacyjnych dla sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników;
- duża motywacja;
- samodzielność;
- decyzyjność, szybkość w działaniu;
- rozwinięte kompetencje przywódcze;
- pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i otwartość na wyzwania;
- wysoki stopień komunikatywności – umiejętność dostosowania sposobu komunikacji do rozmówcy;
- doświadczenie w praktycznym zarządzaniu poprzez KPI i CRM;
- doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów;
- zdolność zarządzania wieloma projektami, priorytetami i grupami klientów.
Mile widziane:
- doświadczenie branżowe (cleaning, Facility Management lub BHP/rental);
To oferujemy / Takie dajemy możliwości:
- samodzielne, rozwojowe stanowisko w nowoczesnej organizacji z 30-letnim doświadczeniem;
- praca bezpośrednio z zarządem;
- możliwość pracy z najlepszymi konsultantami w Polsce od skalowania sprzedaży B2B;
- przestrzeń do realizacji własnych pomysłów i inicjatyw i zarządzania kilkuosobowym działem handlowym;
- bezpieczne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B wraz z system premiowym;
- niezbędne na tym stanowisku narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy z kartą paliwową;
- rozwój zawodowy - atrakcyjne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, udział w konferencjach branżowych;
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w ramach jednej z największych polskich grup kapitałowych;
- rozwój poprzez realizowane projekty;
- wsparcie doświadczonej kadry.
Benefity
- prywatna opieka medyczna;
- dofinansowanie szkoleń i kursów;
- karta sportowa;
- ubezpieczenie na życie.
Zapraszamy!