Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Marketing & Communications Manager
Marketing
DCX POLSKA Sp. z o.o.

Marketing & Communications Manager

DCX POLSKA Sp. z o.o.
Warszawa
12 000 - 16 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
12 000 - 16 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
DCX POLSKA Sp. z o.o.
DCX POLSKA Sp. z o.o.

DCX Liquid Cooling Systems is a premier global manufacturer offering an extensive range of sustainable liquid cooling solutions, including both Direct Liquid Cooling and Immersion Cooling technologies. The company designs & manufactures Server Immersion Enclosures, Coolant Distribution Units (CDUs), CPU and GPU coldplates, manifolds and other components. DCX delivers Hydro & Immersion Containers, Immersion Optimised Dry Coolers and a Thermasafe Dielectric Engineered Fluids. Hardware solutions are complemented with liquid cooled data hall design and implementation services, , making DCX the first choice for liquid cooling systems' supplier.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
team leader
Google Tag Manager
LinkedIn Ads
Google Analytics
Digital marketing
Mile widziane
IT, Telekomunikacja
dowolna branża techniczna
Friendly offer
Opis stanowiska

Zapraszamy do pracy w przyszłościowej branży IT / Datacenters rosnącej 22-25% rok do roku, do której oferujemy nową technologię niezbędną dla klientów. Pracujemy z wartościowymi klientami i dużymi, znanymi organizacjami z Europy oraz USA. DCX ma już rozpoznawalność w branży, a produkty mają przewagi technologiczne i łatwo jest je wypromować do grupy docelowej. Stosunkowo mała, choć mocna zespołem i kapitałem konkurencja. Naszym zadaniem jest zbudować mocny i profesjonalny wizerunek spółki i jej produktów.


Szukamy pracowitej, zaangażowanej osoby na pozycję leadera, z silnymi kompetencjami managerskimi oraz dynamiczną i konkretną osobowością, która pokieruje działem marketingu i zbuduje profesjonalny wizerunek firm i jej produktów w branży IT / Datacenters. Istotne są twoje kompetencje i umiejętności, nowa technologia czy rynek nie jest przeszkodą.


💡 TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • Przygotowanie i wdrożenie skutecznej i efektywnej czasowo i budżetowo strategii marketingowej
  • Skuteczna realizacja zaplanowanych działań promocyjnych, w tym promocja marki DCX oraz oferowanych produktów i linii produktowych.
  • Działania w digitalu (SEO/SEM, tworzenie i publikacja atrakcyjnego i jakościowego contentu, generowanie leadów)
  • Organizowanie wydarzeń (szkolenia, webinary, prezentacje, eventy) online i na różnych kontynentach
  • Zbudowanie, rozwój, motywowanie i kierowanie zespołem marketingu
  • Skuteczne planowanie, delegowanie zadań dla zespołu i monitoring działań marketingowych
  • Prowadzenie działań PR, w tym zwiększanie świadomości marki i produktów
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z mediami, influencerami i kluczowymi osobami sektora Datacenter
  • Monitorowanie, raportowanie wyników, analiza i opracowywanie działań na podstawie uzyskanych wskaźników
  • Obsługa narzędzi analitycznych oraz narzędzi do pozyskiwania leadów B2B (HubSpot), marketing automation i remarketing przy użyciu ulubionych narzędzi lub z wykorzystaniem AI.
  • Zarządzanie budżetem marketingu przez wybór działań najbardziej efektywnych pod względem zasięgu i efektów i kosztów.
  • Reprezentowanie firmy i dbałość o spójność komunikacji zewnętrznej.
  • Wsparcie działań employer branding


NASZE WYMAGANIA:


  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty, eksperta lub managera marketingu
  • Silne umiejętności liderskie, zdolność do zarządzania zespołem i projektami.
  • Energia, dynamika pracy, inicjatywa i zaangażowanie
  • Pozytywna osobowość i motywujące zespół nastawienie
  • Zaangażowanie, wysoka orientacja na cel i realizację zadań
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu
  • Wybitne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne
  • Doświadczenie w budowaniu skutecznych relacji z mediami oraz realizacji udanych kampanii marketingowych / PR
  • Umiejętność koordynacji działań wielu podmiotów współpracujących
  • Biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie i/ lub innych języków obcych
  • Zdolność do pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Praktyczna znajomość narzędzi do monitoringu, oceny i rozliczania kampanii marketingowych
  • Doświadczenie w optymalizacji stron www (SEO), znajomość narzędzi SEO / SEM,
  • Znajomość Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics 4, Meta Ads, LinkedIn Ads
  • Biegła znajomość narzędzi do tworzenia treści i organizacji pracy zespołu.
  • Gotowość do wyjazdów na eventy w Polsce i za granicą


🏆 OFERUJEMY


  • 🎨 Dużą swobodę w działaniu, organizacji sposobu pracy i realizacji zadań;
  • 🖐 Bez nadmiaru korpo procedur i biurokracji;
  • 💸 Konkurencyjne wynagrodzenie z systemem premiowym za realizację celów
  • 💸 Podwyżka zaraz po okresie próbnym (3 miesiące), a następnie co roku
  • 💸 Płatne dni wolne
  • 🏠 Hybrydowy model pracy - liczą się efekty;
  • ⏰ Elastyczne godziny pracy
  • 📝 Umowa o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B;
  • 🤝🏻 Profesjonalny i zaangażowany zespół współpracowników i management;
  • 🎯 Udział w ambitnych i interesujących projektach oraz rozwój zawodowy w rosnącej branży
  • ⭐️ Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywy
  • ⚽️ Dofinansowanie zajęć sportowych i pakiet medyczny;
  • 🧠 Szkolenia sprzedażowe i produktowe, finansowanie zewn. szkoleń kursów i certyfikacji;
  • ⭐️ Szybkie możliwości rozwoju w przyszłościowej branży IT / Datacenters;
  • ✏️ Wyjazdy na targi i konferencje na wszystkie kontynenty;
  • ✏️ Służbowy telefon do użytku prywatnego, komputer do użytku prywatnego, wszelkie inne potrzebne narzędzia;
  • Brak dress code’u
12 000 - 16 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

12 000 - 16 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty