Rolą Paid Social Media Specialist jest zarządzanie wszelkimi procesami i projektami Paid Social Media oraz współtworzenie roadmapy działań i jej realizacja.
Już dziś szukamy osoby chętnej dołaczyć do Naszego zespołu.
Twoja odpowiedzialność:
- Zarządzanie procesami tworzenia kampanii Paid Social Media i projektami związanymi z kampaniami,
- Współpraca ze swoimi odpowiednikami w innych krajach, odnośnie optymalizacji kampanii
- Tworzenie strategii marketplace w ramach swoich odpowiedzialności,
- Kreowanie i realizowanie roadmapy działań,
- Analiza raportów związanych z Paid Social Media oraz z działaniem Decathlon.pl
- Merytoryczne wsparcie i propagowanie dobrych praktyk związanych z SEO.
Nasze oczekiwania:
- 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku po stronie klienta lub agencji,
- Analityczne spojrzenie na działania biznesowe,
- Umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie kilkuletniej,
- Zorientowanie na tworzenie rozwiązań budujących wartość biznesową,
- Umiejętność współpracy na poziomie międzynarodowym,
- Znajomość dobrych praktyk związanych z Paid Social Media,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów Paid Social Media,
- Doświadczenie w pracy na dużych budżetach,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2).
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź kontraktu B2B,
- Pracę zdalną bądź z biura w Warszawie,
- Możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- Pracę w firmie, która według Forbesa zajęła 3 miejsce wśród firm retailowych w 2023 roku, w rankingu Best Employers,
- Autonomię w działaniu,
- Szeroki pakiet benefitów,
- Program poleceń pracowniczych,
- Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.