Rolą Senior Digital Marketing Specialist jest zarządzanie i nakreślanie wizji rozwoju Remarketingu oraz tworzenie roadmapy działań i jej realizacja.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie i nakreślanie wizji rozwoju procesów tworzenia kampanii remarketingowych i projektów z tym związanych,
- Współpraca ze swoimi odpowiednikami w innych krajach i wypracowywanie międzynarodowych rozwiązanń Decathlon,
- Tworzenie strategii marketplace,
- Kreowanie i realizacja roadmapy działań,
- Analizowanie raportów związanych z Remarketingiem i działaniem Decathlon.pl.
Nasze oczekiwania:
- 4 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku po stronie klienta lub agencji,
- Analityczne spojrzenie na działania biznesowe,
- Umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie kilkuletniej,
- Zorientowanie na tworzenie rozwiązań budujących wartość biznesową,
- Umiejętność współpracy na poziomie międzynarodowym,
- Znajomość dobrych praktyk związanych z Remarketingiem,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów z Remarketingiem,
- Doświadczenie w pracy na dużych budżetach,
- Znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2).
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź kontraktu B2B,
- Pracę zdalną bądź z biura w Warszawie,
- Pracę w firmie, która została wybrana przez magazyn Forbes najlepszym pracodawcą w 2022r. w Polsce,
- Autonomie w działaniu,
- Możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- Szeroki pakiet benefitów,
- Program poleceń pracowniczych,
- Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.