O Delante
Delante jest agencją marketingową wyspecjalizowaną w skutecznych działaniach SEO i SEM. Pracujemy głównie z klientami z branży e-commerce z Polski i USA.
Według Global Search Awards nasza firma w 2022 roku była jedną z ośmiu najlepszych dużych agencji SEO na świecie. Zachowujemy przy tym wysoką jakość działań, bliskie relacje z klientami oraz mocno dbamy o kulturę organizacyjną w firmie. Każdego miesiąca powiększamy naszą bazę klientów na całym świecie. W tym roku będziemy świętować 10 lat obecności na rodzimym rynku i wciąż jesteśmy jedną z większych firm SEO w Polsce.
Delante tworzy zespół ponad 50 osób pełnych pasji i talentów - obecnie poszukujemy osoby, która świetnie czuje się w analizie danych, skutecznie zarządzała kampaniami w Polsce i za granicą i chce dołączyć do nas jako Specjalista ds. marketing automation - aby mieć realny wpływ na całą organizację i jej globalny rozwój.
Pasujesz do nas idealnie, jeśli:
- Posiadasz min. 3 - 5 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym z naciskiem na marketing automation.
- Masz za sobą już pierwsze sukcesy w prowadzeniu kampanii w PL i za granicą (USA, Europa).
- Wiesz jak samodzielnie poprowadzić kampanię marketingową od etapu planowania po analizę wyników i przedstawianie rekomendacji co dalej.
- Chcesz działać samodzielnie i nie boisz się wychodzić ze swojej strefy komfortu.
- Podejmując decyzje opierasz się o dane i dogłębną analizę - posiadasz wysokie kompetencje analityczne.
- W swoich działaniach jesteś samodzielny/a, potrafisz ustalać priorytety, jesteś systematyczny/a, dokładny/a i skrupulatny/a i lubisz brać odpowiedzialność.
- Jesteś świetnie zorganizowany/a
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym – minimum B2.
Twoje przyszłe zadania:
-
Analiza danych – będziesz zbierać i przetwarzać dane celem identyfikacji kluczowych trendów oraz wzorców zachowań Klientów, będziesz segmentował bazy Klientów i dopasowywał treści w odniesieniu do różnych rynków i odbiorców
-
Współpraca z agencjami marketingowymi – będziesz odpowiedzialny/a za współpracą z agencjami marketingowymi i partnerami zewnętrznymi w celu realizacji strategii marketing automation, w tym będziesz nadzorować jakość kampanii oraz efektywne wykorzystanie budżetu. Monitorował wydatki i oceniał jakość działań prowadzonych przez agencje zewnętrzne.
-
Zarządzanie kampaniami marketing automation na rynku polskim i zagranicznym – Będziesz zarządzał kampaniami marketing automation na rynkach lokalnych i międzynarodowych, tworząc i wdrażając działania MA. Twoje zadania będą obejmować personalizację komunikacji, dostosowaną do specyfiki lokalnych rynków i preferencji konsumentów, oraz bieżącą optymalizację kampanii w oparciu o analizę wyników.
-
Opieka nad stroną internetową od strony technicznej (WordPress) – Do Twoich zadań należeć będzie zarządzanie treściami na stronie internetowej, w tym ich wprowadzanie, edytowanie i optymalizacja za pomocą CMS WordPress. Będziesz również odpowiedzialny/a za integrację strony z narzędziami marketingowymi, takimi jak systemy e-mail marketingu, analityki webowej i CRM, oraz za optymalizację technicznych aspektów SEO, aby zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania.
-
Egzekwowanie i tworzenie materiałów do kampanii –Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie i nadzorowanie przygotowania różnorodnych materiałów marketingowych, takich jak e-maile, landing pages, treści na media społecznościowe oraz materiały reklamowe. Będziesz koordynować procesy kreatywne, współpracując z działem graficznym i copywriterami, aby zapewnić spójność i atrakcyjność treści zgodnie z celami kampanii. Twoim zadaniem będzie również zarządzanie harmonogramem, aby materiały były dostarczane zawsze na czas.
-
Dbanie o naszą Strategię Marketing Automation – Będziesz tworzyć i wdrażać strategie marketing automation, dostosowane do różnych etapów cyklu życia klienta, oraz zarządzać i optymalizować systemy automatyzacji marketingu. Będziesz także współpracować z zespołami sprzedaży, aby integrować działania marketingowe z CRM i maksymalnie wykorzystać dane o klientach.
Dlaczego warto pracować w Delante?
- Praca w organizacji, która stabilnie, rok do roku, zwiększa swoje przychody
- Mamy mocną pozycję i bardzo dobre opinie na rynku PL i USA
- Posiadamy płaską strukturę firmy - wszyscy jesteśmy na TY i każdy sobie pomaga
- Znajdziesz u nas ogromną dawkę wiedzy z zakresu SEO, SEM i Marketingu
- Poznasz klientów z globalnych rynków
- Pracuj tak jak lubisz! Sam/a wybierasz skąd pracujesz - hybrydowo lub w biurze - żadna z tych form nie stanowi dla nas problemu. Ponadto mamy elastyczne godziny pracy, które możesz dostosować do swojego stylu pracy
- Zapewniamy zaufanie i swobodę w organizacji pracy
- Cały przekrój benefitów tych standardowych (Pakiet Medyczny, Multisport, program rekomendacji pracowników i klientów) i tych mniej standardowych (karta Cinema Unlimited, pakiety wsparcia psychologiczno-coachingowego, a jeśli karta Multisport nie obejmuje Twoich ulubionych zajęć sportowych - mamy dofinansowanie do pozostałych aktywności oraz dofinansowanie na wyposażenie Twojego domowego stanowiska Home Office)
- Dzień wolny z okazji Urodzin - abyś mógł spędzić go w wyjątkowy sposób
- Bardzo lubimy spędzać ze sobą czas: często organizujemy wiele wydarzeń firmowych, takich jak wyjazdy integracyjne czy imprezy biurowe.
- Twój rozwój jest dla nas bardzo ważny - dlatego oferujemy roczny budżet szkoleniowy oraz możliwość uczestnictwa w lokalnych i międzynarodowych konferencjach - staramy się być na każdym wydarzeniu SEO w Polsce oraz latamy na Europejskie i Światowe eventy (MozCon, BrightonSEO, ISS BArcelona)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Pewnie zastanawiasz się co dalej - jeśli Twoje CV nam się spodoba, spodziewaj się następujących kroków:
- Krótka rozmowa z Karoliną z zespołu HR
- Rozmowa online lub w biurze z Agnieszką (Marketing Manager)
- Rozmowa online lub w biurze z Mateuszem (CEO)
- Witamy w Zespole! - jeśli pozytywnie przejdziesz poprzednie etapy
Już nie możemy się doczekać, aby Ciebie poznać! Do zobaczenia podczas rekrutacji!