Twoja przyszła firma
Dla naszego Klienta, firmy spedycyjno-logistycznej świadczącej usługi z zakresu magazynowania, transportu, dystrybucji, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. spedycji i transportu do nowo powstałych oddziałów w Dąbrowie Górnicznej, Częstochowie, Zabrzu/Gliwicach.
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie.
- Min. roczne doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu.
- Doświadczenia jako Spedytor lub na pokrewnym stanowisku.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
- Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Samodzielność w działaniu.
Obowiązki
- Wspólnie z kierownikiem utworzenie nowego oddziału firmy w nowej lokalizacji - budowa zespołu i zarządzanie.
- Organizacja krajowych i zagranicznych transportów drogowych, realizacją zleceń kontrahentów -obsługa klienta od A do Z.
- Pozyskiwanie klientów z różnych sektorów na rynku krajowym i zagranicznym.
- Obsługa giełd transportowych.
- Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z Partnerami.
- Koordynowanie pracy i współpraca z kierowcami i przewoźnikami.
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie UoP lub B2B.
- Motywujący i przejrzysty systemem premiowy.
- Odpowiednie narzędzia pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Konkursy dla pracowników.
- Fundusz Świadczeń Socjalnych.