Twoja przyszła firma
Nasz Klient to międzynarodowa sieć retailowa o silnym, rozpoznawalnym brandzie i wysokich standardach operacyjnych.
Oczekiwania
- Min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu podległym regionem w branży Retail
- Dojrzały lider z rozwiniętymi kompetencjami w zakresie motywowania zespołu i zarządzania procesami
- Skuteczna współpraca miedzyobszarowa i umiejętności w zakresie stakeholder management
- Struktura pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań
- Wysokie umiejętności analityczne i doświadczenie w pracy z raportami P&L
- Otwartość na podróże służbowe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
Obowiązki
- Zarządzanie operacyjne w podległym regionie: 100+ punktów sprzedaży i 10+ Menedżerów Dystryktów
- Współtworzenie strategii i jej operacjonalizacja w zakresie realizacji celów sprzedażowych i jakościowych sieci retailowej
- Przywództwo i rozwój zespołu: rekrutacja, szkolenie, motywowanie, delegowanie obowiązków, wyznaczanie celów
- Prowadzenie analiz i bieżące doradztwo w zakresie rodzajów działań pozwalających realizować kluczowe KPI i cele sprzedażowe
- Wizyty operacyjne w punktach sprzedaży
- Kontrola stanów zapasów i wyników inwentaryzacji, podejmowanie działań mających na celu ich optymalizację
- Monitoring i raportowanie wprowadzonych akcji naprawczych
Oferta
- Możliwość dołączenia do wiodącej, międzynarodowej marki z branży Retail o wysokich standardach operacyjnych
- Kluczowe stanowisko w strukturze sprzedaży z realnym wpływem na biznes
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia