Twoja przyszła firma
Dla naszego topowego Klienta - jednego z poznańskich SSC, o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy specjalistów ds. obsługi Klienta z j.francuskim. Potrzeba wynika z tworzenia nowego zespołu odpowiedzialnego za wspieranie Klientów firmy.
Oczekiwania
- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta
- szybkość w działaniu, proaktywność
- umiejętność pracy w zespole
- j. francuski oraz j.angielski na poziomie B2
- dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin (8 h dziennie)
Obowiązki
- wsparcie techniczne Klientów firmy w j. angielskim oraz niemieckim (e-mail, telefon)
- współpraca z dostawcami i odpowiednimi działami wewnątrz firmy
- przetwarzanie i analizowanie aktywności w wewnętrznym systemie
- dbanie o satysfakcję i utrzymywanie bieżących Klientów :)
Oferta
- praca w komfortowym, nowoczesnym biurze
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- praca w modelu hybrydowym
- umowa o pracę oraz pakiet benefitów (m.in. elastyczne godziny pracy, opieka medyczna, ubezpieczenie społeczne, dofinansowanie do kursów językowych)
- zdalny proces rekrutacyjny