JOB DESCRIPTION
Expect more. Connect more. Be more at Diebold Nixdorf. Our teams automate, digitize, and transform the way more than 75 million people around the globe bank and shop in this hyper-connected, consumer-centric world. Join us in connecting people to commerce in this vital, rewarding role.
Specjalista ds. BHP (pół etatu)
Opis stanowiska
Jako specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy będziesz opracowywać, wdrażać i monitorować lokalne lub firmowe programy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w celu zapewnienia zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i zasadami. Będziesz opracowywać i przeprowadzać szkolenia z zakresu BHP, udzielając wskazówek i konsultacji na takie tematy, jak reagowanie w sytuacjach awaryjnych, postępowanie z materiałami niebezpiecznymi, higiena przemysłowa, bezpieczeństwo życia, zdrowie / dobre samopoczucie i ergonomia. Będziesz także zalecać i/lub wdrażać działania naprawcze w celu wyeliminowania lub złagodzenia zagrożeń. Wreszcie, będziesz promować świadomość kultury i programów BHP poprzez komunikację i współpracę w zespole.
Lokalizacja: Warszawa, model hybrydowy
RESPONSIBILITIES
Obowiązki
- Wykonywanie szerokiego zakresu czynności związanych z BHP.
- Wykorzystywanie praktycznego zrozumienia BHP i bezpiecznych standardów operacyjnych do przeglądu nowych obiektów inżynieryjnych / rozwoju produktu.
- Pomoc w przeglądzie / doskonaleniu operacji obiektu i rozwoju projektu z perspektywy BHP.
- W razie potrzeby przeprowadzanie spotkań BHP dla personelu / kierownictwa.
- Dostarczanie kierownictwu i zespołom zakładowym wskaźników BHP.
- Konsultowanie i doradzanie kierownictwu w kwestiach bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Przygotowywanie dokładnych i aktualnych informacji wykorzystywanych w analizie incydentów.
- Korzystanie z analizy przyczyn źródłowych w celu określenia trendów incydentów i niebezpiecznych działań, a także dostarczanie dokumentacji dla agencji regulacyjnych.
- Pomoc w opracowywaniu, zarządzaniu i wdrażaniu programów BHP dla lokalizacji, w tym między innymi gotowości na wypadek awarii, bezpieczeństwa wykonawców i bezpieczeństwa operacyjnego.
- Udział w zadaniach związanych z oceną ryzyka.
- Prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników i przetwarzanie powiązanej dokumentacji
QUALIFICATIONS
Wymagane kwalifikacje
- Dyplom lub równoważne doświadczenie zawodowe.
- Minimum 2-4 lata odpowiedniego doświadczenia lub równoważne połączenie wykształcenia i doświadczenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
- Dobra znajomość przepisów BHP.
- Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Umiejętność zwiększania zaangażowania w zespołach i prowadzenia szkoleń.