Szerszy kontekst Twojej roli:
Szukamy samodzielnej osoby, która w ramach teamu marketingu w Dietly będzie budować i rozwijać społeczność marki. Sprowadza się to do planowania i prowadzenia wybranych kanałów SoMe. Jeśli szukasz firmy, która rozwija się w tempie 30-40% r/r, i ma produkt, który zawojował rynek, a pracuje nad kolejnymi, to jesteś w dobrym miejscu.
Twoje zadania:
- Samodzielne prowadzenie profilów social mediowych Dietly: Facebook i Instagram (główne obecne kanały), TikTok (do rozwinięcia)
- Budowa i ownership kalendarzy publikacji zgodnie z:
- globalnym kalendarzem marketingowym Dietly
- dedykowanymi akcjami i kampaniami promocyjnymi, produktowymi i brandowymi pod dany kanał
- Bieżąca współpraca z zespołem marketingu Dietly tj. grafik i copywriter oraz z właścicielami poszczególnych kanałów komunikacji (performance marketing, email, SMS, blog, influencerzy)
Nasze wymagania:
-
Doświadczenie w agencji reklamowej/digitalowej lub w zespole marketingu firmy, gdzie samodzielnie prowadziłeś/-aś konta social media klienta lub firmy.
- Lekkie pióro i znajomość zasad copywritingu na socialach
- Aktywne śledzenie social media i znajomość ich trendów, w tym RLM
- Dobre rozumienie wskaźników socialowych i ich przełożenia na biznes
- Idealnie jeśli jesteś team player, ale jednocześnie doświadczenie i zaangażowanie sprawiają, że umiesz pracować samodzielnie.
- Dobra i dokładna/szczegółowa organizacja pracy + problem-solving mind. Jeśli coś wypada ad hoc lub idzie nie tak jak miało iść, szybko znajdziesz rozwiązanie. :)
Oferujemy:
- B2B, 7-9 netto (+ ewentualny VAT)
- Miejsce pracy do wyboru: stacjonarnie (petfriendly biuro w centrum Wrzeszcza) / hybrydowo / zdalnie. P.S. W biurze mamy fotel do masażu, piłkarzyki i flippera, także nie ma nudy. :)
- Zniżkę na catering pudełkowy, dofinansowaną opiekę Luxmed czy kartę Multisport
- Spoko ekipę, która chętnie dzieli się wiedzą, a po pracy chętnie integruje się na oficjalnych i mniej oficjalnych spotkaniach