Kim jesteśmy?
Dietly.pl - w dużym uproszczeniu jest to takie pyszne.pl tylko, że dla cateringów dietetycznych - w bardzo dużym uproszczeniu. Jeśli wczytasz się w to co robimy, to nagle okaże się, że jesteśmy jednym z największych graczy w branży foodtech w Polsce i mamy kilka solidnych filarów biznesowych. Poza samym marketplace mamy również dużą część biznesu zajmującą się B2B, sprzedażą oprogramowania do zarządzania cateringami, outsourcingiem usług np. logistycznych, czy działalność offline w retailu. Jesteśmy też miejscem, gdzie zarówno krzywa wzrostu firmy jest bardziej stroma, niż w większości przedsiębiorstw w Polsce, co ostatnio przyznał nam Deloitte zamieszczając nas w TOP50 najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy. Ba, jesteśmy na tyle spoko firmą, że pakiet większościowy firmy od dwóch lat posiada Żabka Polska.
Zadania:
-
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów – w zależności od działu (CRM, Dietly, BOK) są to nasi klienci B2B (cateringi) lub B2C (klienci cateringów i użytkownicy Dietly). Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój jest Twoim najwyższym stanem wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset klientami cateringów dietetycznych, właścicielami cateringów oraz podwykonawcami logistycznymi.
-
Obsługa techniczna klientów. Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP.
-
Obsługa klientów B2B i B2C na czacie. Poza tym czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Czeka Cię również sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa) oraz odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.
Szukamy osoby, która:
- ...tak naprawdę trzech osób. Każda trafi do innego teamu, które różnią się godzinami pracy (praca do 16/17 lub zmianowa). Poza tym wspólnymi mianownikami naszych wymarzonych kandydatów są:
- Doświadczenie w obsłudze klienta (praca w customer service oprogramowania, w cateringu dietetycznym lub startupie na duży plus)
- Dokładność, cierpliwość, staranność i bycie zawsze za miłym dla klientów.
- "internetowość", tj. nie będziemy musieli tłumaczyć, czym jest Chrome, Woocommerce, czy Slack.
- Znajomość zasad ortografii - w końcu, w ogóle, na pewno, a propos.
- Umiejętność radzenia sobie ze stresującymi klientami
Co dajemy i ile płacimy:
- Proponujemy umowę zlecenie. Na start otrzymasz 3500 zł brutto.
- 7-godzinny dzień pracy.
- Płatne dni wolne i offy na załatwienie sprawy w urzędzie czy u dentysty - staramy się być elastyczni i podchodzić do tematu życiowo.
- Petfriendly biuro w dobrej lokalizacji - Wrzeszcz, przy samej stacji, ALE nie jest dla nas problemem praca hybrydowa lub nawet całkowicie zdalna!
- Turbo team, ale przekonaj się sam/-a. :)