Kim jesteśmy?
Dietly.pl - w dużym uproszczeniu jest to takie pyszne.pl tylko, że dla cateringów dietetycznych - w bardzo dużym uproszczeniu. Jeśli wczytasz się w to co robimy, to nagle okaże się, że jesteśmy jednym z największych graczy w branży foodtech w Polsce i mamy kilka solidnych filarów biznesowych. Poza samym marketplace mamy również dużą część biznesu zajmującą się B2B, sprzedażą oprogramowania do zarządzania cateringami, outsourcingiem usług np. logistycznych, czy działalność offline w retailu.
Jesteśmy też miejscem, gdzie zarówno krzywa wzrostu firmy jest bardziej stroma, niż w większości przedsiębiorstw w Polsce, co ostatnio przyznał nam Deloitte zamieszczając nas w TOP50 najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy. Ba, jesteśmy na tyle spoko firmą, że pakiet większościowy firmy od dwóch lat posiada Żabka Polska.
Jak będzie wyglądać Twoja praca i obowiązki?
- Jako tytułowy Key Account Manager większość Twoich obowiązków będzie się sprowadzała do doradzania klientom B2B, jak możemy pomóc im w zwiększeniu sprzedaży, czy optymalizacji kosztów oferując im nasze usługi. Czyli mówiąc wprost, jak już poznasz i uwierzysz w nasze produkty, to będziesz musiał sprawić je sprzedawać dalej.
- Codzienna praca, to głównie telefon, e-mail, LiveSpace CRM i Excele. Twój dzień zaczynać będziesz od daily z zespołem, a następnie rozmawiając z klientami, budując oferty, czy dopasowując nasze oferty do ich potrzeb.
- Tak, będziesz musiał/-a znać nasze oprogramowanie dla cateringów, oraz branżę na wyrywki tj. czeka Cię ok. 2 miesięcy nauki.
- Cele są całoroczne, ale targety rozliczamy co kwartał. Premia zależy od Twoich indywidualnych wyników
- Na pewno przez pierwsze miesiące praca w większości z biura, żebyś zobaczył/-a jak funkcjonuje Twój dział i firma. Później możesz pracować również hybrydowo w modelu 3/2 dni w domu
- Tak, ludzie w Twoim dziale są spoko i zawsze chętni do pomocy.
- Korzystamy przede wszystkim z Livespace, Mailchimpa, Slacka, Trello, Confluence, Excel.
Kogo szukamy i czego oczekujemy?
- Osoby otwartej, komunikatywnej, dowcipnej, wygadanej, zawsze (za)miłej dla klientów i kompetentnej. Takiej, która potrafi pogadać zarówno z Panią Haliną, jak i z Rychem. To ważne, bo w gastronomii są bardzo różni ludzie. Takiej, która potrafi wyczuć osobę przez telefon i ją zaczarować dowcipem przed odłożeniem słuchawki. Takiej, co zostanie po rozmowie zapamiętana, jako "fajna".
-
Doświadczenia - tego pierwszego, które masz już za sobą, przede wszystkim w sprzedaży / e-commerce (minimum rok).
- Wiedza albo zainteresowanie marketingiem internetowym na duży plus +.
- Kogoś, dla kogo dokładność i uczciwość jest normą. W sprzedaży, mimo procesów, łatwo się walnąć - coś przekręcić, źle powiedzieć, więc szukamy osoby, która raczej powie "Dopytam i wrócę z odpowiedzią", niż wyciągnie dane z sam/a-wiesz-skąd. :)
- Obowiązkowo multitasking oraz praca pod presją czasu - tak wygląda praca w sprzedaży i nie będziemy czarować, że jest inaczej. :)
Co oferujemy:
- Widły w zależności od wiedzy i doświadczenia 6000-8000 PLN netto na B2B + kwartalne premie od sprzedaży na rynkowym poziomie.
- Docelowo pracę w systemie hybrydowym - pet-friendly biuro w centrum gdańskiego Wrzeszcza
- Zniżkę na catering pudełkowy, dofinansowaną opiekę Luxmed czy kartę Multisport
- Brak dresscodu, przyjazną atmosferę w pracy i poza nią, podczas mniejszych i większych integracji :)