Kim jesteśmy?
Dietly.pl w bardzo dużym uproszczeniu jest marketplacem i porównywarką cateringów dietetycznych. Jeśli wczytasz się w to, co robimy, to nagle okaże się, że jesteśmy jednym z największych graczy w branży foodtech w Polsce i mamy kilka solidnych filarów biznesowych. Oprócz marketplace, dużą część biznesu zajmuje B2B: sprzedaż oprogramowania do zarządzania cateringami, outsourcing usług np. logistycznych czy działalność offline w retailu. Jesteśmy też miejscem, gdzie krzywa wzrostu firmy jest bardziej stroma, niż w większości przedsiębiorstw w Polsce, co ostatnio przyznał nam Deloitte, umieszczając nas w TOP50 najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy. Ba, jesteśmy na tyle spoko firmą, że pakiet większościowy firmy od dwóch lat posiada Żabka Polska.
Szerszy kontekst Twojej roli:
Do zespołu Performance Marketing Dietly poszukujemy turbo ogarniacza, który umie połączyć wszystkie perfo kropki, ale nie chce już własnymi rękami wyklikiwać kampanii. Chce natomiast koordynować dowożenie contentu i nadzorować operacyjnie współpracę z butikową agencją perfo. Stała współpraca in&outside, kontrolowanie wyników, sugerowanie zmian, oczy dookoła głowy, samodzielność i praca w dynamicznym środowisku. Nudy nie ma. :)
Twoje codzienne zadania:
- Koordynacja współpracy z zewnętrzną agencją performance: nadzór nad realizowanymi KPI oraz weryfikacja działań i optymalizacji kampanii w systemach reklamowych.
- Koordynowanie procesu powstawania kreacji perfo we współpracy z zespołem kreatywnym (in house).
- Dbałość o poprawność i rozwój analityki - proponowanie rozwiązań z użyciem eventowania.
- Proponowanie pomysłów na optymalizację performance (śledzenie trendów, testowanie nowych narzędzi i rozwiązań).
- Współtworzenie strategii performance dla Dietly.pl.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w analogicznych zadaniach.
- Doświadczenie w prowadzeniu lub koordynowaniu efektywnych działań performance na platformach: Facebook, Instagram, TikTok.
- Znajomość pozwalająca na swobodne korzystanie z: Meta Business Suite + Business Manager, Google Ads, Google Analytics 4 Google Tag Manager.
- Umiejętność zarządzania projektami z wykorzystaniem narzędzi tj. Trello/ Jira/ Asana/ Monday/ Clickup.
- Komunikacja werbalna i pisemna na wysokim poziomie.
- Uważność i skrupulatność w realizowanych zadaniach (kultura doublechecka).
- Otwartość na nowe projekty, inicjatywa i dzielenie się pomysłami.
- Mile widziana znajomość przynajmniej jednego z narzędzi AI: ChatGPT / Midjourney / Jasper; oraz narzędzi do wizualizacji danych: Tableau/Looker Studio.
Oferujemy:
- B2B, 8-11 k. PLN netto (+ ewentualny VAT).
- Miejsce pracy do wyboru: stacjonarnie (petfriendly biuro w centrum Wrzeszcza) / hybrydowo / zdalnie
- Elastyczne godziny pracy: do wyboru 8-16 / 9-17/ 10-18, bądź do dogadania z Headem
- Zniżkę na catering pudełkowy, dofinansowaną opiekę Luxmed czy kartę Multisport
- Spoko ekipę, która chętnie dzieli się wiedzą, a po pracy chętnie integruje się na oficjalnych i mniej oficjalnych spotkaniach.