Performance Marketing Specialist
Marketing

Performance Marketing Specialist

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

Dietly.pl w bardzo dużym uproszczeniu jest marketplacem i porównywarką cateringów dietetycznych. Jeśli wczytasz się w to, co robimy, to nagle okaże się, że jesteśmy jednym z największych graczy w branży foodtech w Polsce i mamy kilka solidnych filarów biznesowych. Oprócz marketplace, dużą część biznesu zajmuje B2B: sprzedaż oprogramowania do zarządzania cateringami, outsourcing usług np. logistycznych czy działalność offline w retailu.


Jesteśmy też miejscem, gdzie krzywa wzrostu firmy jest bardziej stroma, niż w większości przedsiębiorstw w Polsce, co ostatnio przyznał nam Deloitte, umieszczając nas w TOP50 najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy. Ba, jesteśmy na tyle spoko firmą, że pakiet większościowy firmy od dwóch lat posiada Żabka Polska.



Twoje codzienne zadania:

  • Biegłe przeprowadzanie audytów kont reklamowych potencjalnych i aktualnych klientów
  • Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads z naciskiem na FB) dla ok. 12-14 brandów
  • Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS) oraz zwiększenie przychodu danych brandów przez obsługiwanie kanałów sprzedaży
  • Przygotowywanie i prezentacja raportów zaawansowanych oraz podsumowujących prowadzone kampanie dla zespołu oraz klienta
  • Nadzór prac graficznych przy tworzeniu kreacji reklamowych
  • Współtworzenie strategii mającej na celu pozyskanie nowych klientów


Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w analogicznych zadaniach
  • Doświadczenie w prowadzeniu efektywnych działań PPC, na platformach społecznościowych takich jak: Facebook, TikTok, Linkedin, Instagram
  • Znajomość Meta Business Suite + Business Manager, Google Trends, Keyword Planner, Google Analytics, Google Tag Manager - must have; mile widziana: Monday.com, Canva
  • Komunikacja werbalna i pisemna (przede wszystkim), na wysokim poziomie
  • Uważność i skrupulatność w realizowanych zadaniach
  • Inicjatywa i dzielenie się pomysłami to Twoje drugie imię :)



Oferujemy:

  • B2B, 8-11 k. netto (+ ewentualny VAT)
  • Miejsce pracy do wyboru: stacjonarnie (petfriendly biuro w centrum Wrzeszcza) / hybrydowo / zdalnie
  • Elastyczne godziny pracy: do wyboru 8-16 / 9-17/ 10-18, bądź do dogadania z Team Leadem
  • Zniżkę na catering pudełkowy, dofinansowaną opiekę Luxmed czy kartę Multisport
  • Spoko ekipę, która chętnie dzieli się wiedzą, a po pracy chętnie integruje się na oficjalnych i mniej oficjalnych spotkaniach


Rekomendowane oferty

Specialista/tka ds. kampanii PPC

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
Brands Manago
Radom
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Google Ads
Meta Ads
Nowa