Do naszego działu Media poszukujemy do pracy hybrydowej Media Plannera.
Szukamy osoby, która ma doświadczenie w pracy Media Plannera, chce poszerzać swoje umiejętności, samodzielnie tworzyć i obsługiwać kampanie w ekosystemach m.in. Meta, Google, TikTok: od stworzenia strategii mediowej, przygotowania media planu, po optymalizację i raport post-buy.
Jeśli:
- masz min. 9 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji digital/domu mediowym;
- potrafisz tworzyć, estymować, optymalizować, analizować kampanie m.in. na Facebooku, Instagramie;
- doskonale korzystasz z Excela i PowerPointa (lub ich zamienników z Google);
- potrafisz i lubisz analizować dane, wyciągać wnioski, chcesz rozwijać się na stanowisku Media Planner;
- możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy.
To ślij CV poniżej, a w tytule napisz: Media Planner.
Co oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie, nagrodzonej tytułem Agencji Reklamowej Roku;
- pracę dla największych polskich i zagranicznych marek m.in. BBC Earth, Pepco, Alior Bank SA, Sony Entertainment Television, Pekao SA.
- praca w trybie hybrydowym: 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie.