Do naszego działu Client Service poszukujemy do pracy zdalnej Moderatora z doświadczeniem w obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby, która:
- Pasjonuje się social mediami i dobrze zna platformy takie jak Facebook, Instagram, X, Youtube, LinkedIn, czy TikTok.
- Posiada doświadczenie w moderowaniu treści i odpowiadaniu na komentarze oraz wiadomości prywatne.
- Posiada doświadczenie w moderowaniu opinii w sklepach Google i Apple oraz wizytówkach Google.
- Jest komunikatywna, empatyczna i potrafi skutecznie zarządzać relacjami z klientami.
- Potrafi szybko reagować na zapytania i sytuacje kryzysowe.
- Jest zorganizowana i dokładna, z doskonałą umiejętnością pisania i lekkim piórem.
Twoje zadania:
- Odpowiadanie na komentarze i wiadomości prywatne na różnych platformach social media w wyznaczonym czasie.
- Monitorowanie aktywności na profilach social media i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w sieci.
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji klientom.
- Przekazywanie istotnych informacji i opinii klientów do odpowiednich działów.
- Raportowanie (we wsparciu innych osób z teamu).
Co oferujemy:
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
- Zdobywanie doświadczenia w obsłudze profili największych polskich i zagranicznych marek.
- Elastyczne godziny pracy zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem.
- Pracę w pełni zdalną.
- Atmosferę pracy, gdzie Twoje zaangażowanie i pomysły są cenione.