Do naszego działu Client Service poszukujemy do pracy hybrydowej Social Media Managera z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii z naciskiem na digital. Umiejętność zarządzania teamem specjalistów social media, będzie dodatkowym atutem.
Jeśli:
- masz min. 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji digital;
- znasz trendy, narzędzia i platformy SoMe;
- potrafisz optymalizować i zarządzać pracą zespołu;
- potrafisz tworzyć content i znasz platformy SoMe (FB, IG, TT, LI, Pinterest, Tik Tok);
- potrafisz przygotować i zrealizować komunikację w social mediach zgodnie ze strategią komunikacji marki;
- potrafisz współpracować z działem graficznym;
- możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy;
- potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski;
Co oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- atrakcyjny system premiowy;
- płatne szkolenia;
- pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie, nagrodzonej tytułem Agencji Reklamowej Roku;
- pracę w doświadczonym zespole;
- pracę dla największych polskich i zagranicznych marek m.in. BBC Studios, Orbit, Snickers, Telewizja Kino Polska, Pepco, Alior Bank SA, Sony Entertainment Television, Pekao SA.
- praca w trybie hybrydowym: 3 dni w biurze, 2 zdalnie.
PS. Jeśli czujesz się bardziej seniorem, również zapraszamy ;)