Dimedic to jedna z największych firm telemedycznych działająca od 7 lat w Polsce, na Litwie i w Wielkiej Brytanii. Oferujemy konsultacje z lekarzem w ciągu 60 minut, zapewniamy opiekę medyczną 7 dni w tygodniu.
W Dimedic wierzymy, że świadomość i potrzeba dbania o zdrowie powinny być rozwijane i wspierane codziennie. Dlatego nie tylko chcemy pomagać doraźnie, ale także edukować i stymulować zdrowy tryb życia, krzewić pozytywne podejście pacjentów do siebie i swojego zdrowia, zwalczać strach i niejasności związane ze świadomym dbaniem o swoją formą.
Jesteśmy stabilnym i odpowiedzialnym pracodawcą, częścią grupy Pelion. W 2021 roku odnotowaliśmy wzrost liczby pacjentów o ponad 100%. Ponadto w 2022 roku uruchomiliśmy bezpłatną opiekę medyczną dla uchodźców z Ukrainy. Pomogliśmy ponad 20 tysiącom pacjentów w trudnej sytuacji życiowej i ekonomicznej.
Obecnie poszukujemy analityka danych marketingowych, który pomoże nam tworzyć wnikliwe i praktyczne rekomendacje wspierające przyszły rozwój firmy.
W zakresie Twoich obowiązków będzie:
▪ zbieranie, sprawdzanie, weryfikowanie i nadzorowanie danych firmowych, w tym danych o ruchu w witrynie, współczynnikach konwersji, wydatkach na reklamę oraz wynikach pozyskiwania klientów;
▪ zaprojektowanie nowego modelu zbierania danych (z wykorzystaniem Data Studio, Power BI lub innych platform), aby lepiej gromadzić dane oraz wizualizować wyniki i pomysły;
▪ identyfikowanie i śledzenie wskaźników przepływu pracy w marketingu;
▪ definiowanie celów biznesowych i marketingowych;
▪ mierzenie ROI kampanii reklamowych online i offline; monitorowanie rozkładu budżetu i skuteczności płatnych kampanii;
▪ ścisła współpraca z zespołami sprzedaży i marketingu w celu identyfikowania możliwości pozyskania nowych klientów;
▪ współpraca z działem medycznym i produktowym w celu analizy zachowania klientów;
▪ współpraca z działem IT w celu wdrożenia aktualizacji oprogramowania oraz użycia dużych zbiorów danych.
Aplikuj, jeśli:
▪ masz 2+ lata doświadczenia w analizie danych i / lub Business Intelligence;
▪ rozumiesz koncepcje analizy danych marketingowych i pomiarów (analityka internetowa, SEM, SEO, śledzenie zdarzeń i atrybucja marketingowa);
▪ masz doświadczenie w pracy z Google Analytics oraz narzędziami do wizualizacji danych (Data Studio, Power BI, Tableau);
▪ potrafisz posługiwać się językiem SQL/bazami BigQuery;
▪ umiesz krytycznie myśleć i rozwiązywać problemy;
▪ masz silne umiejętności komunikacyjne;
▪ biegle władasz językami angielskim i polskim.
Oferujemy:
▪ różnorodne, ciekawe projekty z zakresu analizy lejka sprzedażowego, analizy osobowości klienta, budowania segmentów odbiorców, analityki predykcyjnej i optymalizacji kanałów marketingowych;
▪ prywatną opiekę medyczną;
▪ system kafeteryjny, w tym karty sportowe;
▪ ubezpieczenie grupowe;
▪ ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę).
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Rekomendowane oferty