Business Development Manager
Sprzedaż

Business Development Manager

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

team leader

HR

prawo jazdy kat. B

język angielski

sprzedaż

manager

Microsoft Office Excel

Mile widziane

organizacja pracy

komunikatywność

Opis stanowiska

Firma During Polska Sp. z o.o. - agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, wpisana do

Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 15357. Wchodzimy w skład holdingu During

SpA Italia, w Polsce rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku i skutecznie dostarczamy usługi pracy

tymczasowej oraz doradztwa personalnego na terenie całego kraju. W związku z nieustannym

rozwojem firmy szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu.


Co nas wyróżnia i dlaczego powinieneś dołączyć do naszego zespołu?

Jesteśmy międzynarodową firmą, która przede wszystkim stawia na swoich pracowników i

profesjonalną obsługę naszych klientów. Doskonale rozumiemy potrzeby naszych partnerów

biznesowych - profesjonalizm, relacje, zaufanie to wartości, którymi się kierujemy. Obecnie nasze

biura w Polsce zlokalizowane są w Katowicach, Częstochowie, Łodzi, Wrocławiu i

Gdyni, ale na tym na pewno nie koniec!


Szukamy osób na stanowisko Business Development Managera w lokalizacjach:

  1. Warszawa
  2. Rzeszów



Nasze wymagania wobec kandydatów:

● znajomość języka angielskiego (min. B2).

● min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwijaniu usług PT i/lub outsourcingu

personalnego.

● doświadczenie w pracy w strukturze rozproszonej.

● znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych.

● wiedza z zakresu prawa pracy.

● znajomość MS Office (w szczególności Excel).

● umiejętności negocjacyjne i znajomość technik sprzedaży.

● prawo jazdy kat. B


Co będzie należało do obowiązków osoby zatrudnionej?

● Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

● Zapewnienie rozwoju regionu poprzez przygotowanie i prowadzenie akcji informacyjnych,

analizowanie możliwości biznesowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów

oraz sprzedaż naszych usług u obecnych klientów.

● Zbieranie informacji zwrotnej od klientów w celu zrozumienia ich perspektywy, mierzenia

poziomu satysfakcji i identyfikowania ich potrzeb.

● Realizacja budżetu i założonych celów.

● Promowanie rozwoju nowych usług wśród potencjalnych odbiorców na zewnątrz.

● Dbałość o dostarczenie najwyższej jakości obsługi sprzedażowej,

● Ścisłą współpracę z innymi działami firmy,

● Budowanie pozycji During Polska jako partnera biznesowego w obszarze usług HR, który

będzie pierwszym wyborem naszych klientów.

● Negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi klientami i zawieranie umów.

● Zarządzanie zespołem.

● Udział w wydarzeniach branżowych.


Naszym pracownikom oferujemy:

● zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.

● możliwość rozwoju i udział w spotkaniach grup networkingowych.

● pracę w zgranym, wspierającym się zespole.

● kartę lunchową.

● prywatną opiekę medyczną.


Prosimy o załączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez During Polska Sp. z o.o. w celu

prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."



Jak wygląda u nas proces rekrutacji?

1. Jeżeli zapoznałeś/aś się z ofertą pracy i jesteś zainteresowany/ana - koniecznie aplikuj

poprzez formularz lub na adres mailowy: k.czechowska@during.pl

2. Po zapoznaniu się z Twoją aplikacją nasz specjalista w ciągu 72h przekaże Ci informację

zwrotną dot. rozpatrzenia Twojego CV.

3. Jeżeli decyzja będzie pozytywna - po krótkim wywiadzie telefonicznym zaprosimy Cię do

naszego biura na spotkanie, aby się lepiej poznać.

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
skuteczna komunikacja
ATL
BTL
Nowa